Eller sefa sürerken,ben kendi alemimde, Duygularım birikti,yazdığım kalemimde, Anlarsan çok şeyler var,dökülen kelamımda İçimden geçenleri bir türlü yazamadım.
Özveriyle yaşadım,varlığımı unuttum. İyilikler yaparak benliğimi avuttum. Günahtan uzaklaşıp,kötülükten arıttım. Kaderimi yaşadım,bir türlü bozamadım
Derunumda neler var,kimseler anlamadı. Cevher gibi sözleri,oturup dinlemedi. Seni sevgiyle andım,kulağın çınlamadı. Aklından geçenleri ,bir türlü çözemedim.
Dünyada tat kalmadı,düzenimiz bozuldu. Hastalıklar ölümler,aileler üzüldü. Birlik ve beraberlik,toplumlarda çözüldü. Pembe duygularımı,bir türlü çizemedim.
Cevabın en kötüsü bağırmadan susmakmış. Gözüne baka baka,kinlerini kusmakmış. Kimseye söylemeden, birdenbire basmakmış. Yapmayı çok istedim,bir türlü tozamadım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bağırmadan Sustum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bağırmadan Sustum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyada tat kalmadı,düzenimiz bozuldu. Hastalıklar ölümler,aileler üzüldü. Birlik ve beraberlik,toplumlarda çözüldü. Pembe duygularımı,bir türlü çizemedim.
Güzel şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Ellerinize ç yüreğinize sağlık. Esen kalınız...
Dertleri bir kenara Bırak artık ey şair Bak gelip geçiyor Bulutlar gibi ömür.
Sevgiden ilgiden sözet Bırak eski pişmanlıkları Sözlerimiz umut sevinç Yüreğimiz büyür de büyür.
Gemini dümenini çevir durgun denize Bırak dalgalar seni alsın en sakin sahiline Kem gözlerin aldırma yelken dolu şimdi Bak nasıl parladı yüzümüz güneş gibi.
Şiir bu söz bu daha ister insan Keder dertler olur ya Şimdi kalsın sonra ya Ne bileyim söz bu duruldukça duruldu Ne yana baksak artık başka umut oldu.
Artık vakit geç oldu kal git Melik uyu artık Her sözün sonunu bağlamayıp bırak artık Sonuçta dert de sevinçte bizim olan şeylerdir, İnsan yazdıkça dökülen dertleriyle kelimelerdir.
Derunumda neler var, kimseler anlamadı. Cevher gibi sözleri, oturup dinlemedi. Seni sevgiyle andım, kulağın çınlamadı. Aklından geçenleri ,bir türlü çözemedim.
Dünyada tat kalmadı, düzenimiz bozuldu. Hastalıklar ölümler, aileler üzüldü. Birlik ve beraberlik, toplumlarda çözüldü. Pembe duygularımı, bir türlü çizemedim
****güzel bir şiir şairimi kutlarım daha nice şiirlere kalemine gönlüne sağlık sağlıcakla kal selam ve dua
Çok güzeldi çok acıklıydı, yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı sevda ve özlem vardı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.
Çok güzel ve bir o kadar da anlamlı dizeler , duygularla harmanlanmış yaşananları toplumsal ölçekte de ele alan bir eser, duyarlı yüreğiniz var olsun sevgili öğretmenim, tebrikler kaleminize ve şiirinizedir, saygı ve selamımla,
cevabın en kötüsü, bağırmadan susmakmış gözüne baka baka, kinlerini kusmakmış kimseye söylemeden, birden bire basmakmış yapmayı çok istedim , bir türlü tozamadım
on numara beş yıldız muhteşem kutluyorum cani gönülden yüreğine ömrüne sağlık
İnsan halim budur, yazarsa ta derinden Kalbimi oynatıyor, duygular da yerinden Kimsede vazgeçmesin, nazlıda yârinden Evveli çok zamandı, ben ona kızamadım.
Değerli hocamızın, duygu harmanının bereketinden gelen, naif şiiri ve yüce şahsiyetini tebrik ederim.