baharında açan çiçek derlemeye vakit var mı ser elinden nere gidek cepte üç beş kalan kar mı . avareyim bir derbeder cana cananım darb eder kılıncım ar çık harbe der kaygan zemin yağan kar mı . içim ataş dışım buzul beşi birlik başta bu zül nebze vermez’ ki tenezzül ceylan mıyım bir şikar mı . alnıma bir yar yazmadan cesedime yer kazmadan bu yoksulda kar bozmadan hesap kesen zülfikar mı
elden ayaktan düştüm de aşık olduğum düşümde cevher arar yar döşümde sor medarı iftihar mı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
medarı iftihar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
medarı iftihar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cepte üç beş kalan kar mı, bana ne getirdin, heybende ne var yoksul...? Hiiiç... Hiç mi, yani bir hiç için mi yaşadın? Neler var neler diyecek ve denemeyecek. Zemin çok kaygan dengeler çabuk bozuluyor dostum. Lakin beşer şaşarsa zül eksilmez başından şaşmazsa da beşer olmaz. Şaşarsa av, şaşmazsa avcı...
Harika bir şiirle yola devam dedik dost şairim üstadım. Çok ve güzel yaşayın inşallah.
İnsan hayatında öyle anlar olur ki iftihar duyulur. Örneklendirmek çok elbet. Şiirde ki tema ve düşünüş o kadar farklı yollara açıyor ki. Tam yolun sonuna varmaya ramak kalmış diye düşünürken yeni bir kapı yeni bir düşünce..
Hiiiç...
Hiç mi, yani bir hiç için mi yaşadın?
Neler var neler diyecek ve denemeyecek. Zemin çok kaygan dengeler çabuk bozuluyor dostum. Lakin beşer şaşarsa zül eksilmez başından şaşmazsa da beşer olmaz. Şaşarsa av, şaşmazsa avcı...
Harika bir şiirle yola devam dedik dost şairim üstadım. Çok ve güzel yaşayın inşallah.