Ermeni saldırdı, kardeşvatana Gizlenen destek var, Rus arkasında Türk yılmaz ders verir, bize çatana Sivile katliam, yok fırkasında Şahlanır Türk soyun, can Azerbaycan Şehidim bayrağa kan Azerbaycan.
Türktür senin adın şanlıdır atan Bastığın topraklar, bizlere vatan Bizlerden sayılmaz, vatanı satan Hesap sorar toprak altında yatan Şahlanır Türk soyun, can Azerbaycan Yiğidim dünyaya şan Azerbaycan.
Hocalı dün gibi, büyüyor öcü Sönmedi közleri, yakıyor acı Dayandı kemiğe, hançerin ucu Haklıysa gemlenmez, ordumun gücü Şahlanır Türk soyun, can Azerbaycan Özgürlük ufkuna tan Azerbaycan.
AllahAllah diye, akıp yoluna Sağından imanla, bakıp soluna Sunguyu mavzeri, takıp koluna Şehitlik mührünü, çakıp alına Şahlanır Türk soyun, can Azerbaycan Birliğe lokmanı ban Azerbaycan.
Kefeni soyuma, düşman biçemez Kanım vatan olur, kimse geçemez Asker iner gökten, gözler seçemez Nehirler kan akar, canlı içemez Şahlanır Türk soyun, can Azerbaycan Allah’ın yolunda yan Azerbaycan.
Türkün Türk’ten başka, zaten yok dostu Kalbura çevrilir, düşmanın postu Zalimin zülmüne, dünya sus pustu İslam düşmanları, kinini kustu Şahlanır Türk soyun, can Azerbaycan Türkiye’m Türklere yön Azerbaycan.
Zalim Ermeniler, katliam yaptı Allah görmez sandı, şeytana taptı Kesti yaktı halkı, hakkını kaptı İnsanlıktan çıktı, yolundan saptı Şahlanır Türk soyun, can Azerbaycan Unutma bunları an Azerbaycan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN AZERBAYCAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN AZERBAYCAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize, kaleminize sağlık çok anlamlı harika bir şiir...duyarlı yüreğinizi gönülden kutlarım...Rabbim can kardeşlerimizi korusun, kutlu davalarında muzaffer eylesin inşallah...dualarımızla yanlarındayız...ilhamınız daim olsun...selamlarımla...saygılar...Ziya VAR
duyarlı yüreğin hepimize tercüme olmuş
sevgimlesin