Ve sen her gece aklımdayken Sessizce içim hep ağlarken Yokluğunda kalbime Hüzünler yağmur gibi yağarken Elem keder sağarken gönlüm Yol alırken son nefese ömrüm Sağnak sağnak iner özlem gözlerimden Kor olur o damlalar dökülürken yüreğime.
Yokluğun kaldı bak elimde hatıra Dalar gider gözlerim anılara Dünü yaşatan her ne varsa Bir resim Bir şiir Bir satır takılır her dem aklıma.
İçimden geçenleri atarım yine içime Seni özler yanarım özleminde Dökemem içimi Kimseye anlatamam Arayamam,sesimi duyuramam Arayamazsın,sesini duyamam Gülüşünü çok özlerim göremem Bilirsin yokluğuna hiç dayanamam Kanar kalbim ne haldesin soramam.
Sensizliğimin, sezsizliğinin içinde ararım sesini Susar yüreğim,boğulur sessiz çığlıklara Yıllarca yeter bana senden bir sevda kelimesi Dünyalar benim olur yol bulup gelse kulağıma.
Haykırsam da sevdiğimi kendime sessizce Duyan olmasın diye getiremem sesle dile Mutluluk eksik sen eksiksin bende Tembih etsem de Ağlama diyerek gözlerime Ağlarım hüzünlü gecelerde kendi içime.
Atıyor bu kalp senin için uzaklarda bir yerlerde Bir yol var önümde eğri büğrü benziyor nehre Kalbimden kalbinin bilinmezine İnanıyorum kadere kısmete Gelir sevilerek beklenen varsa nasipte.
Ay ışığı vurunca odama silüetini yansıtır cama Olsaydık derim yan yana iç çekerek ahla El ele şimdi yıldızların altında Hasret ekerken seven ruhuma Ruhum firar eder çıkar seni aramaya Dualar eder kalbim her an seninle vuslata Gecelerim böylece kavuşur uykusuz sabahlara.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.