Sen tecvid bilmiyorsun Anne Ö z l e m 4 elif miktarı uzatılmıyor..!
Bilmem kaç mevsim geçti hala tazesin bende.
Mekanın cennet olsun yokluğunun senesinde..
Bazen eklem yerlerim acısa da Tepeden tırnağa ölümcül yorgunlukla. Durmadan konuşan rüzgâr öğretir sessizliği bana. Kendine batan kayık gibi ömrümü yitirdiğim kıyıda. Annemi görürüm ölü dalgaların unuttuğu doğada. Tekil ayak seslerinin çoğul yalnızlığında içime yatırırım sesini Geceler gündüz olur düşlerimde. Yeryüzü demetinden çiçekler toplarım anne renginde. Soluklanır yaralarım uçuştukça polenler. Upuzun bekleyişlerin seccadesinde.. Kucaklarım öpüşünü ezik yaban çileği gibi. Zamanı tutar kalemim Toprak döşeli sarayından başıma taç olur yok(sun)luğunun güzelliği. Fosilleşmiş bir dizede Açtırırken eylül ezan çiçeklerini..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tekleşiyor Bütün Anneler Annesizlikte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tekleşiyor Bütün Anneler Annesizlikte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şair Dostum. Güzel bir Şiir okudum Eylülün yorgunluğu Eylülün hüznü çökmüş dizelere. Kalemin yüreğin var olsun Selam ve Duâ ile Yüce Hâktan Sağlıklı Huzurlu bir Yaşam dilerim.
Mekanı Cennet olsun annenizin ve aramızdan ayrılmış tüm annelerin. 😔
İnsan kendini yalnızca annesi öldüğünde büyümüş hissediyor ve acısı yokluğunun her yeni günde daha da daha da artıyor. Biliyorum ki çok zor Allah sabır versin, dua’m sizinle Ferda hanımcığım
tekil ayak seslerinin çoğul yalnızlığında içime yatırırım sesini nefesine reçel gibi batırırım geceler gündüz olur düşlerimde yeryüzü demetinden çiçekler toplarım anne renginde
süper tebrikler yüreğine gönlüne sağlık selam ve saygılar
Yine bir eylül yine bir hüzün bazen dilin damağın kurur boğazına takılır kalır ya kelimeler kelimelerim dudaklarıma mıhlı şairem acını ta içimden hissediyorum sabır sabır bende sevmem eylülleri