Üç, eni-boyu Üç kadın, topu topu İz bırakan üç kadın Sevdalarına tutunduğum Sevdalarına boyandığım Sevdalarına inandığım… Eni-boyu, Üç… Topu topu, Üç kadın… İz bırakan üç kadın Sevdim…
Gör-Geç!
Sevdalarına tutunduğum Sevdalarına boyandığım Sevdalarına inandığım… Üç kadın! Sevi roldaşlarımdılar, Asla ve hiç rol çalmayan, Başrolümü paylaşan, Hüzün ekmeğimi üleşen Eni-boyu, Üç… Soyu sopu, Üç kadın… İz bırakan Üç kadın Sevdim…
Gül-Geç!
Enine-boyuna Soyuna-sopuna Huyuna- suyuna İlkesine, Onuruna Üç sevdam oldu, Sevdalarına tutunduğum Sevdalarına boyandığım Sevdalarına inandığım… Topu topu Üç kadın sevdim Sapına kadar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdalarına Boyandığım! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdalarına Boyandığım! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlünüzce dolu dolu olduktan sonra sayıların çok önemi yok fakat bir de söz var;HER ŞEYİN GÜZELİ ÜÇTÜR...ÜÇ GÜZELLER EFSANESİ KADAR GÜZEL ŞİİRİNİZ.Kutlarım...
Şaban Aktaş tarafından 7/20/2008 8:35:48 PM zamanında düzenlenmiştir.