(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
17- (HAIKU) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
17- (HAIKU) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haikuda ilk dize 5 hece, 2. dize 7 hece ve 3. dize 5 hece olmak üzere toplam 17 hece olmak zorundadır. Haikuda hece sayısından hiçbir şekilde taviz verilmesi, eksik veya fazla hece olması mümkün değildir. Ayrıca haikuda yer alması gereken 'kigo' tabir edilen bir sözcüğün yer alması gerekir. Sizin şiir ömrün sonbaharını anımsattığı için 'kigo' sözcüğü var kabul edilebilir.
Sizin şiir gibi kaleme alınan kısa şiirlere ise 'minimal şiir' denilmektedir. Daha önceki şiirlerinizde olduğu gibi şiirin ismine Kısa- 17 demeniz uygun olurdu düşüncesindeyim. Daha sonra bu kısa şiirlerinizin tamamını Minimal Şiirler olarak bir araya getirebilirsiniz.
Radiye Hanım;
Şiirinizi ben şahsen çok beğendim. Anlam doluydu. Üç satırda koca bir romana sığacak mesaj vardı. Tebrik ederim. Gönül sesiniz daim olsun.
Bir haiku şairi olarak bu anlamlı şiirinizi bir hatıra kabilinden haikuya çevirmek istedim. Lütfen hoş görün. Saygılarımla.
Tecrübenizi ve kaleminizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim üstadım... Açıklamalarınız çok aydınlatıcı öneriniz içinde ayrıca şükranlarımı kakül buyrun lütfen. Hürmetlerimle.
Tebrik ederim saygı değer radiye şairem kaleminiz yüreğiniz susmasın 👏 👏 adı ne olursa olsun anlamliydi bir sayfa imgeye boğulmus şiirdense üç satırlık bir sade bir şiir bazen daha anlamlı olabiliyor hürmetle