Sev dedi gözlerin Aşka müebbet yedim Tutuklu kaldım sende Bir hasret kadar uzak olsan da Aldığım nefes kadar yakınsın yüreğime.
Sen benim her gece Rüyalarımda konuştuğum Geleceğe dair hayaller kurduğum Can yoldaşımsın Sorgusuz sualsiz gel yanıma Zaman mekan dursun Saat kaçı vurursa vursun.
Ben seni ilk görüşte değil Her görüşte aşık olduğum için sevdim Tek dua’m var sevgili O ellerini başka eller tutmasın İnan birtanem Bu davranış çok incitir beni.
Sen olmayınca zaman geçmiyor Bir kara delik Sanki beni içine çekiyor Yüreğini yasla yüreğime sevgili Aşkımız yeter ikimize de...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUN YÜREĞİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUN YÜREĞİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen benim her gece Rüyalarımda konuştuğum Geleceğe dair hayaller kurduğum Can yoldaşımsın Sorgusuz sualsiz gel yanıma Zaman mekan dursun Saat kaçı vurursa vursun.
Gerçek bir aşkla seven yüreklerin tercümanı oldunuz, içten ve samimi bir duygu kocaman bir sevgi düşmüş satırlara çok beğendim böylesi Aşkların yeri cennetin her köşesi olur inşallah saygılarımla...
Rüyalarımda konuştuğum
Geleceğe dair hayaller kurduğum
Can yoldaşımsın
Sorgusuz sualsiz gel yanıma
Zaman mekan dursun
Saat kaçı vurursa vursun.
Gerçek bir aşkla seven yüreklerin tercümanı oldunuz, içten ve samimi bir duygu kocaman bir sevgi düşmüş satırlara çok beğendim böylesi Aşkların yeri cennetin her köşesi olur inşallah saygılarımla...