Ey, benim vefalı gönlüm. Üzülme! Ne çektiysek, kaderden çektik ikimiz Uğraşsak’ da, değişmezdi bizim kaderimiz saten Değişmezdi. Alın yazımız, Kaderimiz, Hayatı, nasıl yaşayacağımız Pişmanlık hayalleri kurma ah be gönlüm. Kurma. Değişmezdi, yaşantımız.
Ey, benim vefalı gönlüm Üzülme! Alıştım acı çekmeye Alıştım, acılara dertlere alıştım biliyorsun sen. Çoktan unuttum sevmeyi, Sevilmeyi Kaderime razı oldum gönlüm ben. Üzülme sen.
Ah benim, vefalı gönlüm. Üzülme! Öğrendim’ ki ben, hayat değmezmiş üzülmeye. Zengin fakir, aynı toprakta yatmaktadır, baksana yan yana Yaşayanda bir, yaşamayan’ da birmiş dünyada Aldırma gönül, aldırma. Biz de geldik son bahara, kalmadı yaşanacak bahar yazımız. İtile kakıla ulaştık, sen ve ben sonbahara.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üzülme gönlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üzülme gönlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜZÜLME GÖNLÜM Şiirini beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor. Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM. Her şey gönlünüzce olsun...