Kendimi tanıyamaz oldum. Ben kimim. İki ayrı dünya var içimde Birinden, ışık görünmekte her yer aydınlık Biri ise, karanlık Karanlığımda, sarhoş gibiyim. Aydınlığımda, ayık bir insan gibiyim. Ben kimim.
Kendimi tanıyamaz oldum. Her an her lahza, kendimi arıyorum. Karanlığıma bakıyorum ne ay var ne yıldızlar var içinde Sanki siyahbulutlar sarmış dünyamı. Her yer karanlık. Aydınlığımda güneş var, yakıyor canımı Ben kimim.
Kendimi tanıyamaz oldum. Sonbahar gelmiş umutlarıma, yer sarı gök sarı gibiyim. Anılar birer, birer düşmekte aydınlığımda Dost, arar oldum. Karanlığımdan haber yok, ne mehtapla konuşuyorum ne yıldızlarla Kendi kendimle konuşur oldum. Ben kimim.
Kendimi tanıyamaz oldum. Yalan oldu, yalan, yaşadığım bütün geçmişim. Çocukluğum, Gençliğim, hepsi yalan oldu, geldim sonbaharın hüzünlü yıllarına Koydum karanlığımı bir kenara Aydınlığım içinde sarı bir yaprak gibi, savrulup duruyorum. Birer, ikişer dökülmekte anılarım. Onlarla konuşup, onlarla avunur oldum. Ben, ben değilim. Hiç bilmiyorum ben kimim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben kimim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben kimim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.