İçimde yolculuğa çıkıyorum, Ruhumu bırakıyorum, Engin denizlerin ortasına! Mutluluğun anahtarını yakalıyorum! Vazgeçiyorum Dünya nimetlerinden İçimde ki ses "işte bu mutluluk" diyor..!
Ne çok hayal kırıklıkları, Ne çok mutsuzluk, Ne çok özlem, hasret, Ne çok hicran, .................... yaşamışız..! Elimizdekilerin kıymetini bilmeden, Uçup gitmiş mutluluk içimizden..!
Insanlara güvenerek, Ne çok kirletmişiz ruhumuzu! Bilememişiz , Güvenmeyi öğrenmeyi/öğretmeyi! Yaşadıklarımız, yaşattıklarımız, Gönlümüzü harabeye çevirmişte, Bilememişiz, Mutluluğun içimizde olduğunu...!
Masmavi gökyüzünün, denizin, Özgürlük olduğunu..! Unutmuşuz bir bir.. Ne yaşarsak içimizde yaşadığımızı! Gözümüzü hırs bürümüş, Farketmemiş, görmemişiz, Ömrün gelip geçtiğini..!
Gözlerinizi kapatın, İçinizde çıkın yolculuğa, Yüreğinizi bırakın, gittiği yere Göreceksiniz ki Mutluluğun Anahtarı Avuçlarınızın içinde..!! Haydi şimdi Gülmek, gülümsetmek zamanı..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutluluğun Anahtarı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutluluğun Anahtarı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler Pınar Hanım,
Beğenerek okuduğum şiirinizi kutlarım.
Saygı ile...