Değmeyin gamlı gönlüme, Sabahlar olmak bilmez, Geceler dem vurur..! Seher vakti bi çare gönlüme..! Kalmışım iki karlı dağ arasında, Biri gönlüme, biri yüreğime dem vurur!!
Zülfün telini bağlasam, siyah çembere Acep hangisi koşar gelir..? Çağlayan göle döndüm Yüreğim gün güm atar Yari görünce karşı dağlar iniler Vazgeçemez gönül hiçbirinden...
Aşktan deli divane gönlüm, Sararıp solan güle döndü ! Yüreğimde ki kara topraklar çöle döndü Başımda kavak yelleri eser Bilmem bilemem kuşa dönen bi çare gönlüm, Acep hangisinin gönlünde yuva kura? Ey dostlar söyleyin bana...!
Hercai kuşlardan nasırlaşmış yüreğim, Güler güldürür mü..? Nereye gitsem ne yapsam bilmem bilemem, Bi çare gönlüm sorup durur, Hangisi sadık, hangisi sadık değil...? Kalmis iki karlı dağ arasında Yüreğim, Çırpındıkça volkanik dağ olur durur...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalmışım iki karlı dağ arasında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalmışım iki karlı dağ arasında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değmeyin gamlı gönlüme, Sabahlar olmak bilmez, Geceler dem vurur..! Seher vakti bi çare gönlüme..! Kalmışım iki karlı dağ arasında, Biri gönlüme, biri yüreğime dem vurur!!
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
Değmeyin gamlı gönlüme,
Sabahlar olmak bilmez,
Geceler dem vurur..!
Seher vakti bi çare gönlüme..!
Kalmışım iki karlı dağ arasında,
Biri gönlüme, biri yüreğime dem vurur!!
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...