Çok üzülme, dedi, inan bana böylesi ikiniz için de daha iyi... Sen sevgilini kaybettiğin için üzülürsün. Ben hiç sevgilim olmadığı için. Senin de canın sıkılır, benim de.
Hepimiz düşler kurduk, herkes düşler kurdu. Büyük düşler. Yıllarca besleyip büyüttük düşlerimizi, düşlerimiz uğruna yaşamlarımızı bile feda ettik. Uğruna gençliğimizden vazgeçtiğimiz düşler iyi hasat vermedi.
Gücü olanlar yeni düşler kuracak. Gücü kalmayanlar... Sıkıcı hayatlarına devam edecek. Ölmek istiyorsun ha!
Gene yalan söylüyorsun. Numara yapıyorsun ! Ölmeyi falan istemiyorsun sen! Sen ne ölebilirsin, ne de yaşayabilirsin, sürünürsün yalnızca.
Ölmek mi istiyorsun? Al öldür kendini! Tabancamın yerini biliyorsun. Ben serüven istemiyorum gücüm yok buna.
Sessizlik istiyorum, düzen istiyorum, en önemlisi güven Ben çok yorgunum, çok örselendim. İçi boş, eşya yok, soğuk, yabancı bir yer burası. Sen de benim bir parçamsın aslında.
Kötü yanım hep Hiç iyi olmadın Kötüye yordum olayları Kendini öldürdüm Kendini astın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Stabilize Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Stabilize Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.