Sevgiye hasret bırakıp gittin Yazımı kışa çevirdin Güz yaprakları gibi, Sararıp soldum gül yüzlüm Allah’tan revamı bu bana Kuldan utanmaz, Allah’tan utanmaz!
Içimde yanan ateş sönmeyince Masmavi denizler griye döner, Masmavi gökyüzünü kara bulutlar kaplar, Zaman ilerlemek bilmez de asırlar geçer, Ser diye bildiğim karlı dağlar geçit vermez! Boynum bükük, ellerim kırık kaldı...!!
Şimdiler de ikinci baharı yaşıyorum! Umutlarım diz boyu sürgün veriyor, Mutluluk her gün kapımı çalıyor, Bitmez dediğim kara günler geride kaldı Mazi sırdaşım, gelecek yoldaşım oldu! Kalmadı senden geriye küçük bir iz Bilesin...!
Sevmenin, sevilmenin yükü ağır olur Bilemedin, bilmek istemedin Sevmeyi, sevilmeyi kaldıramadın Sandın ki hayat etrafında dönüyor! Dönmüyor be birtanem dönmüyor.. Sevmeyi sevilmeyi bilmeyen ölüyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMEK SEVİLMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMEK SEVİLMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık. Yüreğiniz kavi kaleminiz daim olsun.
Sağlıkla ve esenlikte kalın.