Parmakların ucundan kayıp giden, Kaç mutluluk akıp geçti, Kaç mutluluk kapını çalacak, Kaç acıyla yanıp kavrulucaksın, Kaç güne merhaba diyeceksin..? Bilinmez Ey garip insanoğlu!
Bilinen bir şey varsa oda Fani dünyaya geldin gidiyorsun Bu kibir,bu ego, bu endam, bu gurur niye..? Ey garip insanoğlu!
Yaptığın bir iyilik, oda varsa Gülerek merhaba dediğin bir an Basını okşadığın bir çocuğun Gülen gözlerle baktığı masum bir bakıştan... Sorarım sana , geriye nen kalır..? Ey garip insanoğlu!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY GARİP İNSANOĞLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY GARİP İNSANOĞLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
FANİ OLAN DÜNYA DEĞİL !İNSANDIR DERİM. GERİ GELMEZ BANA GEÇEN BENİM GÜNLERİM! HER BAHARDA YENİLENİR BU KOCA DÜNYA! HANGİ İNSAN GERİ GELİR DİYE SÖYLERİM?
YALAN OLAN İNSANLARDIR DÜNYA DEĞİLDİR! GERÇEKLERİ GÖSTERİRDE HAKKA MYİLDİR! HANGİ ADEM YALAN DEMEZ BİR SORSAM SANA? KAYBOLUPDA GİDERMİŞİZ DOĞRU DEĞİLDİR!!
DEĞERLİ DOST KALEM ŞİİRİNİZE KATILDIMSA SEVGİDEN BEĞENMESENİZ SİLİN İLK HARFLERİNDEN....
GERİ GELMEZ BANA GEÇEN BENİM GÜNLERİM!
HER BAHARDA YENİLENİR BU KOCA DÜNYA!
HANGİ İNSAN GERİ GELİR DİYE SÖYLERİM?
YALAN OLAN İNSANLARDIR DÜNYA DEĞİLDİR!
GERÇEKLERİ GÖSTERİRDE HAKKA MYİLDİR!
HANGİ ADEM YALAN DEMEZ BİR SORSAM SANA?
KAYBOLUPDA GİDERMİŞİZ DOĞRU DEĞİLDİR!!
DEĞERLİ DOST KALEM ŞİİRİNİZE KATILDIMSA SEVGİDEN BEĞENMESENİZ SİLİN İLK HARFLERİNDEN....