(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FERMAN İLHAM'IN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FERMAN İLHAM'IN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yorulur düşer, ne de bıkarlar Şelale şevkiyle akar kalemler Nakış dağlarında yokuş çıkarlar Âleme aşk ile bakar kalemler GAMLI GÜLZÂR
Harika köşeye yakışmış kutluyorum
Sevgili güllerden güzel meleksi yüzün var Bütün maya tutması gibi tutan sözün var Buğday danesi içinde saklı gizemli özün var Yazılmadık nicesini yazacak kalemler var
Öncelikle, sayfamızı şereflendiren "Of'lu" ağabeyimizi şiire gönül veren kalem dostlarımıza nacizane bir hatırlatalım;
"27 Ekim 1961 Yılında Trabzon'un Of kazasında dünyaya geldi. İlkokul dördüncü sınıftan itibaren İstanbul'da yaşıyor. İlâhiyat ve İktisat tahsili yaptı. Evli ve üç erkek çocuk babası.
1976 Yılından beri muhtelif mahlaslarla şiir dünyasının içinde. Birçok gazete, dergi ve edebiyat sitelerinde ; " Faruk Türk, Oflu Faruk, MET, 17 Ağustos, Reis, AFT, YZK " mahlaslarıyla şiirleri yayımlandı . Bazı şiirleri bestelenerek TRT repertuarına alındı. Düşüncenin ve düşünceyi ifade etmenin suç olmaktan çıkması ile bütün mahlaslarını " Oflu " mahlası ve " Mehmet Emin Türkyılmaz " adı altında topladı.
Şiirin ciddi bir iş olduğunu düşünür, şiiri ciddiye alanları ancak şiirin ciddiye alacağına inanıyor."
Edebî eserlerinin güzelliğiyle sayısız kaleme örnek bir hocamızın ikaz ve eleştiri/yorumları gibi teveccühleri de muhatabı için çok değerlidir.
Çok daha güzel şiirler olduğunu bildiğim için; seçkinin en anlamlı yanı, bu vesileyle kadim dostlarımızdan birkaçını gönül sayfamızda ağırlamış olmamız. :)
Merhaba benim için bu şiir günün en büyük şansı satır satır şiir dize dize konusu içeriği biçemi nefes nefese doludizgin koşuyor şiir sınır boylarında akıncılar gibi var olun siz çok güzeldi saygı ve esenlik dileklerimle
Yaşadığı süre bir ömür boyu, Değişmeyi bilmez duyarlı huyu, Yüreğine düşen her tür duyguyu, Sanma ki yazmaktan bıkar kalemler; diyerek destekliyor, tebrik ediyorum güne düşen bu usta kalemi. Selam ve saygılarımla hoşçakalın.