Şimdi gitmelerinin korkusu içimde, Sana gitme demiyecegim Ama gitme..
Kanıyor kalbim ,yaralarım yeni Sancılarımın tarifi yok... Seni sevmek belkide aşkların en güzeliydi ama senin hayatıma girişinle herşey degişti Ani gidişin ise beni bitirdi...
Sen yine bırakıp gittin Ben yine nedensiz bekledim Ben artık sensizligin ipini çektim Şimdi git...
Ne el sallarım ardından Ne bir haber Gidişine üzülmeyecek kadar nasır tuttu yüregim Şimdi git... Sözcüklerimin arasında adın yok artık..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ GİT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ GİT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de ilk anda lavinyaya benzettim sonrasında zaten herşey değişmiş... çok sevdiğim bir şiir var...orda da diyor ki... "Şimdi gidiyorsun Git Oysa senden tek bir damla istemiştim Sana kocaman bir deniz sunmak için Şimdi gidiyorsun Git "
yürek ne kadar nasılaşmış olsa da acı çeker...git derken belki de kal demeye getiriyoruz...sağlıcakla kalın...
Ne el sallarım ardından Ne bir haber Gidişine üzülmeyecek kadar nasır tuttu yüregim Şimdi git... Sözcüklerimin arasında adın yok artık.. SON SATIRLAR,HÜZÜNLÜ ,BİRAZDA KATILAŞMIŞ BİR YÜREĞİN ANLATIMI OLMUŞ TEBRİKLER
Sen yine bırakıp gittin Ben yine nedensiz bekledim Ben artık sensizligin ipini çektim Şimdi git...
Ne el sallarım ardından Ne bir haber Gidişine üzülmeyecek kadar nasır tuttu yüregim Şimdi git... Sözcüklerimin arasında adın yok artık.. *************** Her geçen gün kelimelerin şiirlerde güçleniyor canım...İnan okuduğum en samimi güzel ve sana ait dizelerdi bunlar ktlamam çokçadır.Hani bazen derdik ya "giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ,ben gideni değil giden beni kaybetmiştir" seni kaybeden üzülsün sevgimle ablam... NeNa
gitmek adına kaç şiir yazıldı acaba bu gün sitede bile gözüme onlarcası çarptı nasıl bu kadar, yakıyorsa insanın yüreğini şiirlere, şarkılara güftelere konu olmuş...ve her duyuşumda içimi hüzün kaplar..gitmek.........sevgilerimle...çok güzeldi..
evet benim siirimin başında sana gitme demiyecegim ama gitme dızesı özdemir asaf'ın lavinya sını cagrıstırmıs ama benım sıırımın konusu sonunda degısıyo ve simdi git diyor sevgılı saır dostum umarım anlamıssındır ne demek ıstedıgımı. saygılar..
çok sevdiğim bir şiir var...orda da diyor ki...
"Şimdi gidiyorsun
Git
Oysa senden tek bir damla istemiştim
Sana kocaman bir deniz sunmak için
Şimdi gidiyorsun
Git "
yürek ne kadar nasılaşmış olsa da acı çeker...git derken belki de kal demeye getiriyoruz...sağlıcakla kalın...