Sarılmayı unutmayan güneşlerin altında, Unutulmaz gülüşlerimiz vardı! Yedi verenler içinde, süslerdik ümitlerimizi... Söz vere vere birbirimize, Mesken tuttuğumuz çayır çimenlere, Söyledik aşk türkülerini.
Bakışlarımız kor bir uzağın eliydi sanki Yakın olmak senden zorken özeldi! Dost çalar gamlı gecelerde, Biz bize göreydik sevgilim. Sevgimiz sevgimizeydi... . .. Neşeli kuşların ardında, Tutkulu zaferlerimiz kaldı. Yaman gözlerimiz yasaklı sevdalaraydı! Pembe neftal, sarı beyonyalar, kızılcıklar, Bereketi bol asmalar altında bağlandı gönüllerimiz... Şimdi saf toprağında, bütün olur doyurur tabiyatı Kökü sağlam, kadmi arlı çınarımızsa sevgilim... Daim yeni nesilleride korudu. .. . Yavaş göklerin bulutlarından geçmiştik senle, Seni bana Beni sana Dizi kanlı sokaklardan seçmişti kader, Zehrimiz akrebinki denli kara, vefasızlara! Hilal kadar ışıltılarla üfledik, yarası derin yokuşlara...
Uçurtmalara binip coşturduk hayallerimizi, Yakomazlarda mesafesi tuzak, ayrı yerlerin, Aynı yıldızlarında buluşurdu hüzünlerimiz. Eski ahşabın banklarında kazıttık mührümüzü. İçi dolmaya yakın sen kokar yağmurlarla azar azar, Oluklarından taşar aşkımız, Göğünde kuşak olurdu o yaz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eskiden... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eskiden... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
Selamlar