Sen hiç bulut oldun mu? Kelebek kanadından yıldızları kaydırıp Yağdın mı öleceğini bile bile toprağa Aktın mı? Geç kalmamak için cam kırığı yaşlarla Ağlarken bakışların! Uykuları bölmemek için düş beyazı giydirdin mi kalplere Kasım ayazına sarıldı mı bayaz yağmurlar?
Sen hiç eteğine rüzgarı taktın mı? Okşadığın çiçekleri dudaklarından kaydırıp Estin mi vuslat acısını duya duya? Ateşte yanacağını bile bile Denize uçan martılar gibi Neşter vurdun mu sulara? Serabın yönsüz yollarına dalıp Buketledin mi unutulamamayı siyah lalelere?
Sen hiç gökyüzü oldun mu? Yuvarlana yuvarlana haykırışın boğazında Ufka oturup sardın mı Sarıldın mı yar diye gökkuşağı şalına? Üşürken gökyüzünde aşkçiçekleri Sessizliğin ziftine kaymamak için Karanlığın gizeminden çaldın mı güneşi!
Sen hiç bahar oldun mu Tuttun mu gözünden kelebekleri? Yudumladın mı o gözlerin hüzün şarabını? Düş yolum gör renklerin güzelini!
Sen hiç deniz oldun mu? Yakamoz köşelerinde nağmelenirken ay sinen Vurdu mu yarin ten dalgası boş kadehlere Ayrılık külüne düşerken gözler Kumsala karışmış saçlarına savruldu mu hasretim?
Sen hiç ben oldun mu Düşlerini kanatırken cam kırıkları? Sessizliğin kuytularında konuştu mu bakışım? Kardelen yaşlarıyla kaktüsleri yıkayıp Düşürdün mü buz çölüne vahaların yeşilini?
Sen hiç kaldın mı bensiz? Uyuyan geceden kayan yıldız gibi Dilek tuttu mu tükenişin Hücre hücre yanarken bedeninde hasret Senin olmayana uzandı mı elin?
Nereden bileceksin Sen hiç sensizliğinde kalmadın ki! Sen hiç ben olmadın ki! Zamana sığmayan sözler dökülürken Mevsimsiz şarkılara gömülmedi ki yüzün!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Hiç Ben Olmadın Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Hiç Ben Olmadın Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.