(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suçu Ne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suçu Ne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün şiirleriniz gibi buda harika olmuş üstadem.Yüreğine ve emeğine sağlık.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Gece geç vakitte okudum aklımda devinip durdu şiir Bazen şiir şuura dönüşüyor. Genelde size yorum yapmaktan imtina ederim bu defa sessiz kalamadım. Güzelin başına gelmedik olmaz. geçti aklımdan şimdi okurken. herkes adına bir özür olup ayaklarınızın önüne düşmek istedim ablacım gerçekten merhametli bir anne gibi herkesin imdadına koşuyorsunuz ve canı yanan ilk sizin saçınız yoluyor. İyi olmaktan vaz geçmeyen varlığınıza yüz binlerce teşekkür.
Hamd olsun ki buradasınız ve bize rağmen varsınız.
MUHTEŞEMMM. Ne kadar güzel ifadelerle dile getirmişsiniz doğruları.Yüreğinizin sesini ve usta kaleminizi canı gönülden kutluyorum Afet Hanımcığım. Günümün şiiridr.
sağlık
selam ve saygı ve sevgimle.