NEVRUZ ATEŞİ...Dağlara taht kurdum, gönlüm yücede, Alpler’den Altay’a ünüm var benim. Hilali kavradım kara gecede, Azer’den Uygur’a yönüm var benim. Asya’dan Söğüt’e Türkmen taşıdım, Yeri andınlattım, gökte ışıdım. Tarihten hem önce, sonra yaşadım, Nice kıl çadırda yünüm var benim. Geçmişi yarına taşır Milletim, Her karış toprakta kemiğim, etim, Kimimiz öksüzüz, kimimiz yetim; Taşlara kazılı dünüm var benim. Pek çok savaş gördüm,cenkle eğlendim, Çin’den Avrupa’ya sel gibi geldim. Atilla oldum da dünyayı yendim, Kılıçlar kesmeyen gönüm var benim. Koca Rusya iznim ile kuruldu, Çalkanan bir kıta "güç" le duruldu. Avrupa’ya Türk’ün mührü vuruldu, Güneş batımında tünüm var benim. Yönümü çevirdim artık doğuya, Yıllardır çanaktan yiyen uğruya. Her eğri önümde gelir doğruya, Nevruz ateşinde külüm var benim... 02.03.2015 Fatih-İST. Enver Özçağlayan |
Selam ve duam ile saygıyla ellerinizden öperim, Cenabı Allah'a emanet olunuz...
NOT; Benim köyümün adı; AKSAKAL köyü
Kardelen Çiçeği ile Bozkurt’un hikayesi
Bizler Türk milleti olarak, dünya var olduğu günden beri tarihin her döneminde adımızı altın harflerle tarihe yazmış bir milletiz.
Türk milletinin soyu peygamberler, evliyalar ocağıdır, padişahlar ve başbuğlar otağıdır.
Türk milleti Cenabı Allah'ın Resulü tarafından övgüye mazhar olan necip bir milletir.
Türk milleti tarihi buyunca bu güne kadar şanlı bir tarih yazmıştır.
Türk milletini Ergenekon'da 70 defe yok etmeye çalışacak düşmanlarımız.
Allah'ın izniyle o dar boğazları bir bozkurt'un yardımıyla çıkacağız.
Size bir Ergenekon söyleyeyim o dar boğazdan nasıl çıktığımızı hepiniz biliyorsunuz, sadece manevi olarak ismini bilmiyorsunuz, maddi olarak biliyorsunuz.
Bir Ergenekon kalesi, bir Bozkurt ve bir dar geçit
Bir Ergrnekonun kalesi bütün vatan sathıdır (((T.C.D)) …
Bir Bozkurt Başbuğ Gazi Mustafa Kemal Atatürk'dür…
Bir dar geçit, Çanakkale boğazıyla, Çanakkale savaşıdır…
70 körüğün ve ateşin anlamı bir insanın ömrü içerinin de sönmeyen iman göçüdür, bu sadece bir manasıdır…
Türk milleti tarihi buyunca o Ergrnekonun kalesini 70 defa vatan yapacaktır.
Türk milletine Allah 70 defa bir bozkurt gönderecektir kıyamet kopana kadar.
Türk milleti; Allah'ın izniyle 70 defa o dar boğazları aşacaktır.
Kardelen çiçeği
Kardelen Çiçeğini; sizler çok seversiniz hem de candan fazla onu seversiniz. Mazisi tertemizdir, süt gibidir.
Kardelen Çiçeğinin kucağında üşümez siniz.
Her ilkbahar yeniden açar, rüzgarlar gelir, şimşekler çakar ve yağmurlar yağar.
Bu sular sel olur bütün dünyadaki pislikleri denizlerin dibine götürür gömer.
Yeniden güneş doğar ve batar, şafak yeniden atar bir yıl tamam olur ve bir asır tamamlanır...
Kardelen Çiçeği Türkün annesidir.
Beyaz karlar; Türkün annesinin geçmiş mazisidir
Kardelen Çiçeğinin kucağında üşümez siniz, size verdiği terbiyeyi kimse bozamaz
Her ilkbahar yeniden Kardelen Çiçeği açar; Türk milletinin annesi her asırda bir Aslan (Bozkurt) doğurur
Rüzgarlar gelir, şimşekler çakar karanlık gecelerde gökten boşanırcasına yağmurlar yağar.
Buda; bugün asil milletime karşı yapılan zulümdür, göremiyor musunuz, her şey olu ortada.
Bu sular sel olur; akar çağlar önüne geleni bütün pislikleriyle ne varsa denizin dibine götürür gömer.
Burada bizim yaptığımız yavaşlar dile getiriliyor ve bu gün bize karışı yapılan gizli savaşın sonunda düşmanımızı Çanakkale’de uluduğu gibi bu sefer ırak çölüne gömeceğimizi müjdeliyor.
Yeniden güneş doğar ve batar, şafak yeniden atar bir yıl tamam olur ve bir asır tamamlanır:
Buda her güneşin doğuşu; Türk milletinin uyanışıdır. Güneşin batışı gece olması üstümüze gelen bu zulümdür. Şafağın yeniden atması ve güneşin doğması savaş mücadelemiz sonun da zaferin Türk milletinin kazanmasıdır…
Bir asrın tamamlanması dünyanın ömrünün dolması ve yeni bir dünyanın var olduğunun kanıtıdır.
Bozkurt nedir:
Bozkurt Allah'ın; bizlerin sığamadığımız Ergenekonlar da çıkış yolunu gösteren Başbuğ'larımızdır
Bozkurt sürüsünün kar üzerinde yürürken iz bırakmaması sır saklaması anlamına gelir.
Bozkurt'un evcilleştirilmemesi Türk milletinin hiçbir zaman esareti kabul etmeyeceğinin bir kanıtıdır..
yüksek dağların tepesine çıkıp uluması Başbuğların büyük zaferler kazanmasıdır.
İtlerin bu sesi duyunca kuyruğunun üstüne oturması; Çanakkale’de olduğu gibi savaşı kaybettiğini kabul etmesidir.
Değerli gönüldaşlarım; benim dünyam ayrıdır, kimseler bilemez ve yalnız olmayı, ben severim…
Muzaffer Önler / Elazığ