(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
karantina şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
karantina şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında Martın ateşi çıkmaz soğuktur mevsimi. Sadece kediler hisseder sıcaklığını🤣Canınız 14 gün ev hapsi istiyorsa sevgilide hazırda varsa karantina ya gerek yok. Sakınan göze çöp batar hastalığın ateşi sarmasın. Birine 40 gün delisin deyince delirir millette uzun bir müddet felaket tellallığı yapa yapa, soktular yurdumuza ne kadar bilmiş insan varmış gazeteciliğe habere soyunmuş, özele gelen aynı haberlerden mesajlardan adını duymaktan artık gına geldi bir ara çıldırdım ciyak ciyak bağırdım. Fakat sizin Karantina gerçekten gülümsetti farkınızı konuşturmuşsunuz yine esprili bir dilde yine okuması zevkliydi mısralar.
Hani derler ya,"başka ülkede yaşayamam"diye..hakikaten de yaşayamadım, geri döndüydüm:)) hem dünyanın hiçbir yerinde böyle bir millet ve pozitif motivasyon yok inanın.. en stresli durumları bile bir şekilde dönüştürüp bir aşk şiiri yapacak, bir espriye dönüştürecek gerçekten yaratıcı fikirleri olan harika insanların yaşadığı bu toprakları seviyorum.. 🙏❤️ iyi ki bu topraklarda böyle yarı zamanlı deliler arasında, tam zamanlı bir deli olarak doğmuşum:))