K°adın değil sadece ön adın, önce anne A°yşe, Fatma, Asiye olsa bile D°olar taşarsın sonsuz sevginle I°sıtırsın sevdiklerini sararak kollarınla N°ur serpersin özünden üzerlerine.
H°ediye annelik duygun rabbinden yüreğine E°rişirsin sevginle tüm dertlerine R°uhunla sever koymazsın yere Ş°er gelmesin diye dua edersin gündüzgece E°l açıp iyilik istersin her şeyim dediklerine Y°üreğinden sevgiyi pay edersin sevdiklerine D°ilin bal olur sevdikçe, sus pus lal olur gerektiğinde İ°ncinsende incitmezsin elvermez yüreğin R°abbe duada dilin, cennet kalbinde senin.
°° KADIN ANNE; ANNE CENNET °° BİLENE!
08 /03/ 2020 Mlk Tryk
Üç yüz altmış beş gün; insan, anne, eş, sevgili olan kadın. Bir gün değil, kadındır hergün! Kadınlar günümüz kutlu olsun.
Çok şey değil arzumuz... Sevdiklerimiz bizi anlasın, kıymet bilip sevsin yeter...
Hediyeniz hergün bir tutam güzel sözler sarf eden tatlı diliniz olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖN ADIN ÖNCE ANNE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖN ADIN ÖNCE ANNE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarımmm