Sende Susma Tufan!
Sende susma tufan Yoksa; Üzerime üşüştüğün nice taneler altında solar rengim... Sende susma tufan Bir resti çekişinde Sevdiklerimi kaybederim arlı avuçlarımdan Güvenimizi hoşa çıkar nolur Bir rota çiz yoluna Yaşam oluruna bizide katmayı unutma lütfen İlalebet hatırlatacaktır sana oysaki; Korkuluklarda bir karga varoluşumuzu simgeler Buhar içinde kaplarız kara göğünü ansızın Akla Yarınımızı aniden! "Sende susma tufan" diye Asla! Çirkin haykırışlarımızla uluduk anıları Er tabur nişançı gözlerimiz uğruna Bu isyana ortak olan ne varsa yoklayıp Sende susma tufan diye turlarız hergüzün griden beter kaldırımlarını... . .. Yer gösterdiğin senaryolarda şimdi perişanım Renkli gökkuşağı altında acizliğim kör kaldı Lakin kulak kırıkdakları daha hassas rüzgarına artık Birgün esecek olursan buralara; Hergecen Tepelerde dişli bir kurt ayını türküler Küçüklüğüm benzer nakaratlarına Öykülerinde mutlu son okurken annelerimiz Bir örfü Bir dili bir dini Bir olan bizlerde Eşleşecektir bedenlerimiz İsteselerde/ istemeselerde... Buyüzden sende Bu vatanın yazgısı Namuslu evlatları adına Ümit duaları ile ruhumuzu süsle Sonsuzluğa yolumuzu ışıltılarla tütsüle hadi!
Seni çağıran Gözyaşlarımız boşuna değildi anla Bir sahiplik kazıtırdı yosun kaplı kayalıklara Birileri aldı yerimizi sessizce Ki kendileri bu diyarın efendisidir! Giriştikleri devri olmayan bir devlet işiyken Kırdıkları kalemlerde bizi vazgeçirdi herşeyden Kuruttu gün ve gün neslimizi Köle etti nefesimizi Şimdi senin sıran Sen susma tufan! Ol diri Ol işveli Ol yaman! Başı sıkışık bir kadim Düzensizlik içinde düzlük arayan Bilgelik peşinde sahte şıklığında boğulan Saptırır yolundan fısıltıdan diyaloglar Bir süzüm bedenim kuşağı sıyıran Algıdan krallıklar dört köşe pencereme Zerrelerde bir ot Bulutta bir tane Görgüde bir mertebe Ölümde bir of Çığlıkta bir ah İçini içinden ayıran bir tufan Bize kalan Şimdi bizi iyi dinle Bu tufana sende susma Aman! |
MEKANI CENNNET OLSUN...
.................................. Saygı ve selamlar.