Huzurumuz kalmadı,hergün yeni felaket. Mutluluk şiirleri,yazmaz oldu kalemler. Düzenimiz bozuldu ,her gün yeni bir afet Canımı çok yakıyor şehitler ve ölümler.
Haz almıyoruz artık,yediğimiz ekmekten. İnsanlar zevk alıyor ocakları yıkmaktan Bombaları gönderip çoluk çocuk yakmaktan. Bütün dünyayı sardı,çeşit çeşit elemler.
Depreşiyor dünyamız,yerinde duramıyor. İnsanlar can derdinde ekmek su aramıyor. Bunların sebebini, kimseye soramıyor. Ancak Rabbimiz bilir, aciz kalmış alimler.
Gün dağları aşıp da,karanlıklar basarken, Deprem korkusu ile,tereddütle yaşarken, Ne oluyor evrende,mutluluğa koşarken, Seyrederiz gerçekten,çok korkulu filimlar.
Bu geçici dünyada ,zengin olmak isterler. Tıka basa yemekten,her gün patlar astarlar. Aynı yere gidecek, fakirler ve sıtarlar. Nerde kaldı yaptığın,kibirler ve çalımlar.
Bazı imansızların, sanki yüreği taştan Anlamıyor hainler,gözlerden akan yaştan. Karadan ve havadan vuruyor yenibaştan. Yurdumuza göz diker , acımasız zalimler.
Arkadan hançerleyen,sonunda iflah olmaz. Dibi delik kovaya, yağmur suları dolmaz. Masum ve gariplerin,ahları yerde kalmaz. Yol gösterir bizlere, kuran’da ki ilimler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Depreşiyor Dünyamız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Depreşiyor Dünyamız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahir zaman büsbütün kuşattikca etrafimizi Yaradan kullarini doğru yola çekmek için ve onlara kendini hatırlatmak için çeşitli isaretler yollar..Mesela bu deprem olabilir..Arş günah yükünü kaldiramaz ve sallanır.İnsanlar ise bunu fay'dan sanır. Halbuki insanoğlu bunlardan ders cikarabilseydi ne yazikki suan da bu siiri yazmamış olurdunuz. İçinde bulunduğumuz çağı anlatan muazzam dizeler..Aslında bu satırları okurken insanlık olarak utanmamiz gerekir..Çünkü bu satirlari yazdiran bizleriz..Cennetin en baş köşesi gönlü zenginlere ayrılmış iken cebi zenginler neden böbürlenerek yürür..Rabbim kalp guzelligi nasip etsin hepimize..Rabbim bizi doğru yoldan ayirmasin.. Siiriniz gercekleri bangır bangır bağırıyor.. Tebrik ederim kaleminizi.. Haksız olmaktan daha kötü bisey varsa oda haksızlığı görüpte susmaktir Siz sessiz kalmamissiniz. Gönül sesiniz daim olsun Saygı ve selamlarimla
Zsnsglm tarafından 2/23/2020 11:10:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiirde seste seslendirmede harikayı, keşke konusu avı hele çocukların acısı olan şiirler yazmasak, ama hayat var hayatın gerçekleri var yazdırıyor. Canı gönülden kutluyor nice güzel şiirlerde buluşmak üzere..
Depreşiyor dünyamız,yerinde duramıyor. İnsanlar can derdinde ekmek su aramıyor. Bunların sebebini, kimseye soramıyor. Ancak Rabbimiz bilir, aciz kalmış alimler.
Allah, din yol edilir ihtirasla koşarken, Vicdanları sızlamaz vahşet ile taşarken, Garibanlar ölümü bekleyerek yaşarken, Dünyayı yutanlardan düşmez zerre dilimler; diyerek destekliyor, tebrik ediyorum. Saygılarımla hoşçakalın.
Huzurumuz kalmadı,hergün yeni felaket. Mutluluk şiirleri,yazmaz oldu kalemler. Yerin düzeni bozuldu ,her gün yeni bir afet Canımı çok yakıyor şehitler ve ölümler.
Çok anlamlı ve manıdardı. İçinde bulunduğumuz ahvali Ne kadarda güzel Özetlemişsiniz. Tebrik Ediorum.Saygılarımla.