Gömüler arasında bi yerde Mantarlar yanında Pas tutmuş geçitlerin içinden Büyü tütsüleriyle Yanıp sönenlere sinyal çekip Giz düşüncelere dalar... Sıcak gecelerin Yıldız tozlarıyla, Enginliklere yahut Derin bir mavilik yazar bu hikaye...
Dört bir yanına set gerilmiş Sert krallıklardan uzakta Ağır yalnızlıklar ortası Kaçamak ormanlarında Işık süzmelerinden Ateş böcekleri... İzi bir rüzgarla silinen Kaybettiren benliğini Dalga gelgitlerinde Sonsuza Ya resti çeken Ya çekip gitmeyi hiç beceremeyenlere anlatılır!
Ellerinle aralamalısın bu sırrı Hadi durma dokun! Tuzak duvarların içli seslerine Yaklaş ki adım adım Sana bir dinleti peşindedir Yosunlu kayalıklarında Tüm tarih Tüm soy! Soyadın Kapıların ardında Seni anlatan bir bölgeye İpuçlarıyla vardırır Takar çelmesini bazen Çamur kaplı yolları "Önce sabret" der Yaşam yükünü Bedeliyle ödemiş Sarmaşıklarından kolları "Dikenleri mi bile elletmem Çabalamadan olmaz Kirlenmek güzeldir... Lakin sen çok toysun çocuk
Bi an önce dön geri!" Ağlama sakın Unutulur teziylen Karanlık gecelerde Kırık nefesinde Meşaleni söndürme aman! Bütün umutlarından bir avuç Kozalarından çıkmayı bekledi onca sene Ramak kalır varmaya Uçmaya alışır kayıp varlığın Mücadeleye devam! Büyür yollarında Çelimsiz ne varsa Kolun, başın, anlamın... Çekilir damarlarından bir köşeye Sabret! diye fısıldanır Sahiplenen ananın kuçağına... Bir şekil seninde Mevsimlerin sonunda, Alacalı kanatlarından kaderin Koca çınarın bir yaprağıyla Yeni fidelerin varoluşu adına Toprağa karışır .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başyapıtın Soykırımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başyapıtın Soykırımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.