(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı ve duygulu bir çalışmaydı, sevgiyi hak etmeyene sevgi vermemeli diyorum,her şey gönlünüzce olsun,yüreğinizden sevinç yüzünüzden tebessüm eksilmesin,selam,sevgi ve dua ile...
Baharsa mutluluk, Gelmeyen baharı, Beklemek ne diye.?
Sonbaharsa hüzün, Kış,sa umutsuzluk Haziran ayında, Kar,ları avuçlamak Ne diye.?
Varamıyor,san kıyıya Boşa kürek çekmek, Ne diye.?
Verdiğin değeri bulamıyor,san Geri almaya çalışmak Ne diye.?
Bu kısa anlamlı şiirin için kutlarım, gönlüne sağlık. Bazen gereğinden fazla değer verilen kişiler maalesef insanı üzüyorlar oda tanımadan fazlaca güvenmekten olsa gerek.İnsanları tanımak çok zor olduğuna göre her zaman temkinli olmakta vayda var.
3 kuruşluk bir insana 5 kuruş değer verirsen 1 kuruşa satılırsın!. Anlam içeren dizelerdi yürekten kutlarım yüregine kalemine saglık güzeldi kalemin daim olsun sevgilerle......mutlu kal