(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fon şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fon şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhki ahhh iki kişi var ya hayalde ya dûşte bunlar anca bu sayfada mısralara dûşûyor ya fon üzerinde ya pramitte ya benzeri diğer şiirlerde.Vallahi ben memnunum bu fon ûzerindeki renklerde şekillerde birleşmelerine.Plotonik aşk hep daimidir benim dûşüncemde.Yine çok hoş sûrükliyici yine satır aralarî esprili yine okudukça zevk veren mısralardı.Ne güzel herkesten farklı bir kalem okumak insanı çay tiryakiliği gibi sarıyor.
Cevabınıza gûzel bir yorum ilave etmek isterken gözlerim en son temenni kurduğunuz Benim en gıcık en takık olduğum😂 cümleye takıldı. Acıların Kadını rahmetli Bergen miyim Hayır.Fakat içinde bulunduğumuz dünyadaki olumsuzluklarda ben bu temenniyi kullanmıyor temenni etmiyorum kimseye.Pollîyanacılık çağımız geçti. Bana kırılmayın sözlerime kendi düşüncem bu tabiki beni bağlar fakat İnsanlar ne kadar rahat mutlu günler, mutlu akşamlar mutlu pazarlar diye kullanıyor Pazarda satılmıyorki ben huzur illada huzur diyorum (bi iyilik dilediniz bin ah işittiniz😂)