(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bi GEL dEseN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bi GEL dEseN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eski siirlerinizin asaletinde bir siirdi bu da mükemmeldi sade saf ve akıcıydı sizi takip ediyorum ve siirleriniz cok güzel yorum yazmak nasip olmamıstı hülya abla süpersiniz...
Geliş gidişlerde saklı aşk.oysa gelişler sırra kadem basar gidişler gibi,papatya hazanda hüzün çiçekleri gibi kalbi buruk, masalsı bir aşk saklı yürek adamında ,adamlık ise cinsiyette değil tanım olarak,mangal gibi yürekte yatmakta tebrikler ey sair....
Koynundan çaldığım çakıl taşlarını Tek tek atıyorum Beni özle, Beni unutma Beni tekrar kollarına alman için Çağır diye… === Atkmi çakıl taşlarını yerlerde sürünsün Atki hüzün çıkıp karanlıklara bürünsün Tebrikler Değerli Dost . Çok güzeldi ..
güzel yüreğinizde dökülen doygularınızı yürekten kutluyorum ve devamını diliyorum. Bir daha 2 temmuz lar yaşanmaması dileklerimle ve sizi pir sultanın direnciyle selamlıyorum güzel insan…