Nasibini aldıkça her zerrem dünyadan Katılaşan sağırlaşan yüreklere inat. Selam çaktım gururla Hacizlik umutlara. Ve;. Bir otobüs kaldırdım içimden vurdum dik bir yokuşa. Yavaştan gitmelere paydos etmek istedikçe Geri dönmeler Çekti girdabın içine. Boğulmadan yüzmeyi. sonsuzlukla bütünleşmeyi. öğrettim hüzünlere. Tırnaklarımla kazdığım yol içim oldu sanki. Kanadım gayretim. meydan okudum yaşama. İçi acıyan herkes tanır birbirini. Yanlışa,azalışa,haksızlığa göz yumup Acının üstünü açmıyorsa yürek Asıl o zaman ölür insan duymuyorsa vicdanının sesini..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aktif Protestoydu Gülümsemem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aktif Protestoydu Gülümsemem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz yüreği yamalı anaların elleri kınalı kızlarıydık ne ara büyüdük te bu acılar gelip girdi koynumuza ve ne ara biz bu kadar hissiz olduk dudaklarımızda kelimeler dondu gözlerimizde yaşlar ve ne ara ölüme yalın ayak koşar olduk
şimdi hayatımın çetelesini tutan ellerimle bir şiirin daha katili oluyorum tıpkı yürek narındaki har gibi çakmağı çakan elden bile davacı olamayan ben kime neyin hesabını sorucam neyin
harikasın mükemmel bir hesaplaşma şiiriydi
çok ca ben vardı
bu arada sen hep gülümse bir gülüşün bir yüze ne kadar yakıştığını herkes görsün 'papatya gülüşlü şair'
Dikensiz yol olur mu hepimizin ellerine batan dikenler vardır.Rengi şekli farklıdır ..Ama az ama çok nasiplenmişizdir..O boşluklara hep benler koymuşuzdur..
Çok teşekkür ederim şairem hep birlikte gülelim inş..Hanımlar en güzel mevsimin en güzel çiçekleridir.Her çiçek ayrı gülümser..
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam.Kredi kartı hiç kullanmadım hayatımda.Çok da korkarım.Ama inş kullananlara bir kolaylık yaparlar diyor saygılarımı sunuyorum.
Yanlışa,azalışa,haksızlığa göz yumup Acının üstünü açmıyorsa yürek Asıl o zaman ölür insan duymuyorsa vicdanının sesini..!...…...……...…// Anlam bütünlüğü içinde akıp giden oldukça etileyici,derinliği olan, hayatın acımasızlığına vurgu yapan,övgülere şayan güzel bir şiirdi..Emeğinize yüreğinize sağlıkFerda hanım..
Düşündüm taşındım Aklımın ziyasıda yok Karanlıkta kaldım Karanlık bir umuda Aklıma tuttuğum aynalarda yok İşte bu ahvalin içinde Dalıyorum geçmişe Zaman benden geçmişte Ben zamanın içinde Efkarın son deminde Kırık bir derya Dalgası arya Beethoven olsam da Bir “ay ışığı” bir kıza Dilerim insanlık her masuma Çıkıyorsa çığlık bilin ki insanlığa...
ne ara büyüdük te bu acılar gelip girdi koynumuza
ve ne ara biz bu kadar hissiz olduk
dudaklarımızda kelimeler dondu
gözlerimizde yaşlar
ve ne ara ölüme yalın ayak koşar olduk
şimdi hayatımın çetelesini tutan ellerimle
bir şiirin daha katili oluyorum
tıpkı yürek narındaki har gibi
çakmağı çakan elden bile davacı olamayan ben
kime neyin hesabını sorucam neyin
harikasın mükemmel bir hesaplaşma şiiriydi
çok ca ben vardı
bu arada sen hep gülümse bir gülüşün bir yüze ne kadar yakıştığını herkes görsün
'papatya gülüşlü şair'