Hüzünbaz bir gecenin ezana denk gelen sözlerinde efkarı demliyorum gözlerimin düşleri boşalttığı yerde. Geçmiş zaman kipleri tırmalıyor boğazımı. Pas tutan kalbim yaşlı bir saat gibi gıcırdıyor karanlıklar içinde. Işıklar sönük sözcükler donuk. Öznesi ben olan ömrümün sessizliğinde. Ve; İlk kar yağıyor İstanbul’a Kar yanığı saçlarını anımsatıyor bana Pus tutmuş umutlar uyanırken aşka Çok sevip çok söyleyemediğimiz suskun çocuklar duruyor karşımda. İçinden geçiyoruz bir sözcüğün Kırlangıç gibi.. Öznesi ’’Sen ’’olan. Ekoseli puşine yaslanıyorum. is gibi, sus gibi, hasret dolu. Eriyor aramızdaki buz parçaları. Gülümseyerek uyanıyorum hüznümü ıslatan rüyadan. Geçiyor göğsümden bulutların en grisi Ürpertiyor tenimi. Dönmeyecek bir rüzgarın nefesi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EFKÂRDEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EFKÂRDEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer hocam kutluyorum sizi bütün şiirleriniz bir birinde farklı bu şiirinizde beni hayran bırakan deyim niteliğinde ibareler okudum selam ve saygılar
hüzünlü ve efkarlı bu gecem şarkılarım çalınır çoğu hüzzam içime çökmüş ayaz hercai düşlerim aydınlatmıyor beni ne yana dönsem hayal zincirlere vurulmuş duygular birer serseri ağıtlar öznesi yok gidişlerin karanlık da görülmüyor aynalar şavkı vurmuyor kıyılarıma yakamozlar ışıtmıyor rıhtımı geçip gidiyor zaman her durakta beni bekliyor ah şu karanlık geceler beni benden alan sonsuz heceler girdaba düştüm derin derin soludum cevabı yok boğuldum bitsin artık nefesim bu da benim arya sesim...
Tebrik ederim değerli Hocamı, çok güzel, anlamlı, derin bir şiir okudum. Emeğinize yüreğinize sağlık..
Bu güzel Eserin yorumunu şarkıya tercih ederdim.
Selâm ve duâ ile