Tutkuların nemini yutan yağmur Anlat bana enginleri Anlat bana engelleri Kumsalında ağlasın dalgalar Kelimelerin nefesinde üç harf Kırılsın şair şişeleri Aksın selimde şiirler!
İçimdeki sonsuzluk Huzurumun rengi Dar geliyor dersen ummanlar Anlat bana turuncu yaşamları Gül dalına sarılsa da sarmaşık Bal özün zehrinde ilaç Kokusunu veren renginde konuşur çiçekler!
Avuçlarımda yoğrulmuş tespihler Düğümsüz beyazda bir mavi bir kızıl Dertlerimde dere suları Dualarımda kırmızı beklenti!
Kelebek kanadında hayal desenleri Kozasına bağlı Gözlerini öpen mendilinden süzülür Anıtsal aşkları yutan serçe gözyaşı!
Hediye mi git desem de Susamışlığa hibe ettiğim yaşam Bir tabutluk beden Üzerinde ölümü seven beyaz Kurşun zırhı dudaklarda Ayazında ıslanmış mor kardelen Belki kerpiç duvarlı hayali diyar!
Uykularımı çöz,yar sesinde ki nem Şafak söktü gök kızılı sular mavi Damlalar suskun suların saçlarını örüyor Oryantal ayrılıkta yakamoz şarkılar !
Eteklenirken bulutlar Ayak diretmeden el salla Bir varmış bir yokmuş Veda et bilmecemde ki kayboluşa Yok yazmam dersen al eline fırçanı Yıldızların hayalinden silinmeden geceler Göz sularıma çiz rengimde deniz kızını!
Geceyi uyutmayan sözlerin şelale vurgunu Gönlüne sarıldım salyangoz gibi Güzelliğinle taçlandı kayalar Düşlerimden düştü inci tanesi Yağmur teninde derin sularda yalnızım Dudak kıyısında bekleyen kelimeler gibi!
Su kaymağım Ten dokuma dökülse de renkler Arıyor rengini Bekliyor masalların sine-i mavisini .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mumyaladığım Gölgeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mumyaladığım Gölgeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dudak kıyısında bekleyen kelimeler gibi!,,,Tatlıydı yine,,
GÜNAYDIN