Bilinç altımın sarı odaları Zaman denkleminin çetrefelli çözümü Paralleliğine aynı uzantı Da Vinci şifresi Hafıza denizinin kayıp istiridya incisi Fanlar fonlar etrafta Anıların kayıt katibi koşturma beni Bire bin katman Enleminde doğu batı farkı Yasakları çok sevdim Vicdan kontrol kule komutanı Ödül ceza geçmiş geleceğin aynası Derin yaralarla hatırlatma kendini Aklımın takıntıları Yuvarlandığım dünya koynunda Saat tiktakları işlevine hayran Mevsimlerin renk efsununda Duygularıma her biri tercüman Yaşam duvarına astığım tablolar Uzun yol yorgunluğunda Kasırga dalgasında alabora olmuş gibiyim Tek tek kapısı açılıp kapanıyor sarı odaların Derin dehlizlere gömülecek gibiyim Komadi seneryasunda amfi tiyatır Yunan trejedyasında çıt çıkmıyor İçimde dolaşan Tabloların antik izleyicileri Hani benden bana daha yakındınız Özlemimde yabancısı yüzümde her biriniz çizgi Huysuzluğu üzerinde başı bir hoş kedi gibiyim Uzun upuzun uzanıyorum boş sokağın loş ışığında Dar ağacında infaz ,terkettim casus kaygıları Hançer gibi saplandı aklımın takıntıları Yıkılan gururuma gülümsedi ay ışığı Ötekileşti terki diyar etti kalıntılar Ölümsüzlükte ölümü yaşadım sarı odalarda Batarken akşam güneşi Kilidi kapısında Da Vinci şifresi Pi sayısı iç içe Engin sularda diz çöktü sorgularım Evren enerjisiyle Mutluluğa tanık oldu gözyaşlarım..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Aklımın Takıntıları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Aklımın Takıntıları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şahane bir şiir inşa edilmiş…
Şiiri beğenerek okudum...
Yüreğine, emeğine sağlık…
............................................. Saygı ve selamlar..