(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLASAM SUSAR MISIN İÇİMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLASAM SUSAR MISIN İÇİMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hangi deniz söndürür hangi yağmur yıkar küllerimi -------------------------------------- yangın bu günü hatırlatır 2 Temmuz 1993 unutmayacağız 2 TEMMUZ 1993 TARİHİNDE KARA LEKE OLARAK TÜRKİYENİN ALNINA KONURKEN SİYASİLERLE BERABER TRT DEN SOĞUK KANLI SEYRETTİĞİMİZ VAHŞİ CİNAYETE YAKILARAK KURBAN EDİLEN SANATÇILAR.... u t a n ı y o r u m........................
özlemin alev yığını içimde ormanlar yakan hangi deniz söndürür hangi yağmur yıkar küllerimi
kaldım yokluğunun ortasında dünden kalan ellerinle avucuma koyduğum
ve içime dökülen gözlerin yangına körük kaç hektar alan yanar küçülmüş cüssemde
ağlasam susarmısın içimde ----------------------------------- en çok şimdilerde orman yangınlarının içimizi gerçekten ta derinler den kavurup küe çevirdiği bir zamanda verdiğiniz örnek "kaç hekter alan yakar" sizin duyarlı yüreğinizin ne kadar acıdığının çok güzel örneğiydi bence. ellerinize güzel şiiri yazdıran acılı yüreğinize sağlık.
necva kıyak tarafından 6/30/2008 2:45:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
özlemin alev yığını içimde ormanlar yakan hangi deniz söndürür hangi yağmur yıkar küllerimi..
kalemin hiç susmasın sen hep yaz emi bizlerde güzel şiirler okuyalım senden.. hayatta heran birlikte gülmeniz dileğiyle.. sevgiler saygılar arkadaşım...
ağlasam susarmısın içimde...çok lezeetli bir cümle...kaç nesir yazılır,kaç şiir çıkar bilmem dost... sen o olmuşsun, o sen olmuş aslında...bence birlikte gülün ağlamayın....sevgi kocaman bir dağ ve rüzgarlarında yürek heyelanlar yaşıyor işte böylesi.... saygım ve sevgimle... kutlarım kaleminizi... maviler yüreğinize...
Tebrikler Yılmaz bey çok güzel bir şiirdi beğeniyle okudum gönlünüze sağlık ilhamınız bol olsun,yüreğinizden sevinç yüzünüzden tebessüm eksilmesin,selam,sevgi ve dua ile...
yangına körük
kaç hektar alan yanar
küçülmüş cüssemde
ağlasam susarmısın içimde
yılmaz YANARDAĞ
........................susarmısın içimde ağlasam
güzel şiirin için kutlarımCANNN DOSTT
kalemin var olsun,
güzel emeğin için...teşekkürler,
sevgiylee kal...
kaçak gelin tarafından 7/10/2008 4:26:50 PM zamanında düzenlenmiştir.