(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevginin pırlantalara eş tutulduğu, Bir tatlı sözcüğün mutluluk deryasına dönüştürüldüğü, Gönüllere aşkın bir gergef gibi işlenip,örüldüğü.. Eskilerim,şimdi bir yabana dönmüş sevmek zamanlarının esiri Eskilerin sevdaları.. Hepimize yeterdi oysa mutlulukları, silmek mümkün olabilseydi şayet, ..................................ikiyüzlü yüreklerdeki o kiri...
Puanım sizin sevgili GÖLE siziokumak çok büyük mutluluk hürmetlerimle
NOSTALJİ KOKULU BİR ŞİİR OKUDUM TATLI DUYGULARIN YAŞANDIĞINI GÖRDÜM VE TABİKİ GERİLERE DÖNEREK VAY BE NE KADAR YOL ALMIŞIM DEDİM EMEĞİNE SAĞLIK TEBRİKLER DOST
Çok eski değil belki ama yine de geçmişe götüren bi şiir her zaman Aaah dedirtiyor nedense. Hangimiz istemez ki o günlerin tadını şimdi de duyumsayabilmek. Ben gittim şu an geçmişimde tur atıyorum satyenizde. Sevgiyle...
Sevginin pırlantalara eş tutulduğu, Bir tatlı sözcüğün mutluluk deryasına dönüştürüldüğü,
demek ki o sevgilerin neden böyle kısa sürdüğü ayan beyan ortada..ne güzel demişsinizi üstad eş tutulduğu... dünyada eşi olmayan bir sevginin karatına bağlı diğer bir eşi ... ve hiç bir şeye denk olmayan, denkleştirilmeye çalışılıyor adeta...
Hocam ah şu zaman ibresini bir geri döndürebilseydikte hayasızlığın şerefsizliğin marifet olduğu günümüzü yaşamasaydık..keşkeler hiç bitmeyecek...sevgimle kalın
silmek mümkün olabilseydi şayet, ..................................ikiyüzlü yüreklerdeki o kiri...
ve zamanın akrebini yakalayabiylseydik keşke,, akıtmazdı ağularını insanlığın can suyuna..yaşanmazdı can çekişmeler yüreklerde..çınarların gölgesi eksik olmasın diyorum... selamlar kardeşime..
neden hep eskiler anılıyor ve eskilere özlem duyuluyor ve neden gelecek günler eskileri aratıyor.evet hep eski günleri anarız özleriz isteriz ve ogünlere dönmeyi umut ederiz.peki nedir bu degiştiren bizleri insanları dünyamızı.neden eskisi gibi olamıyoruz.ahhh hocam eskilere gittik şiirinizde bende o özlemle ve hasretle çektim o günleri buram buram içime.yüreginize saglık bize eski günleri yad ettirdiginiz için.sevgiyle ve şiir tadında kalın.....
SAYGIDEĞER ÇINAR ABİM , HER SATIRINDA BİR SAHNE .. GEÇEN BİR FİLM ŞERİDİYDİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN . dOLU DOLU BİR ŞİİR OKUDUM . KALEMİNE SAĞLIK .SAYGILARIMLA.
şayet mümkün olsaydı neler neler eskileşirdi de biz yeniden sahiplenirdik...babaannemin sokağında çocukluk arkadaşlarımla her an bir yerden araba çıkarda bizi ezer korkusu olmadan oyunlar oynadığım dilediğimce kaçırılma ya da kötülük yapılam derdi olmadan sokak sokak gezdiğim şimdi ki çocuklara inat özgürlüğü tattığım o günlere döndüm şiirinizle...çok ama çok güzeldi...tebrikler saygı ve sevgiyle kalın...
çınar abi şöyle bir bakıyorum herkez kendi geçmişinin güzelliğini anltıyor ve haklıdırlar.merak ediyorum ilerdeki nesiller ne der.bir zamanlar internet vardı muhabbet var sıcak dostluklar kurulan paylaılan.zaman değişiyor ama anı yakalmak çok önemli.eline sağlık
Evet bende arıyorum o eskilerimi,hatta öyle bir şiir yazmıştım o günlerimi arıyorum diye ..Çok çok haklısınız kardeş yürek..Nerede o eskilerimiz..Kutlarım..