Umutsuzluğun vedası olsun bu şiir Gülmeye az kalmış tebessümün başlangıcı Gelişini kutlayan dizelere hazırlık Hoş gelmeyi barındıran hoş bulmalara karşılık
Sevgisizliğin ilacı olsun bu şiir Aşkın büyüsüyle çoğalsın dizeler Hüznü çağırmayacak bugün kelimeler Noktaya yer yok dünde kaldı sitemler
Karanlığın bitişi olsun bu şiir Yer gök aydınlanmakta Güneşin görkemi her zamankinden çok Bu sefer sadece bana doğmakta
Yalnızlığın gidişi olsun bu şiir Tat vermez oldu onun arkadaşlığı İzinsiz gelme buralara bir daha Usandı bu gönül yoklukla savaşmaya
Mutluluğun adı olsun bu şiir Koyu kıvamdaki kasvete inat Hoşluğun ve coşkunun verdiği huzur Yürekten isteyen herkese yoldur
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUDA ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUDA ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutluluğun adı olsun bu şiir Koyu kıvamdaki kasvete inat Hoşluğun ve coşkunun verdiği huzur Yürekten isteyen herkese yoldur
evet bu şiir mutluluğun, mutlulukların ve de mutlu olmayı bilen ve hakedenlerin şiiri olsun efendim...güzeldi...teşekkürler...sevgi ve saygımla..bir hafta kalmıştım güzel Edirne'de...çok sevdim bu şehri...selam yolluyorum Serhat şehrimize...
oktayzerrin tarafından 6/30/2008 2:53:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
not: googledan araştırdım öğretmenmişsiniz doğru mu efendim? Edirne Öğretmenevi'nde çay içme onuruna da erişmiştim..selamlar...
oktayzerrin tarafından 6/30/2008 2:57:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seçkiyi fazlasıyla haketmiş olmalıydı bu güzel şiir. Sıcaklığı ve sevencenliği beni de fotoğraftaki ördekler gibi suya sürükledi Sevdaya yol açtı...Başarı ve mutluluk dileklerimle...
Yalnızlığın gidişi olsun bu şiir Tat vermez oldu onun arkadaşlığı İzinsiz gelme buralara bir daha Usandı bu gönül yoklukla savaşmaya
Mutluluğun adı olsun bu şiir Koyu kıvamdaki kasvete inat Hoşluğun ve coşkunun verdiği huzur Yürekten isteyen herkese yoldur ****************** böyle umutlu şiirler insana coşku veriyor... eyvallah... güzel şiirdi...
soloyın teyze toynak amcaya küsmü acaba? kAÇ zamandır yoktur da..)))))) sevgi ve saygılarla...
çok güzel bir sözcük,çok anlamlı ve aynı zamanda "dost" bir sözcuk gelecek vaadeden,gelecekte yaşamsal tüm güzellikleri içinde barındıran "bizden" bir sözcük bize "sevgi" ve "özgürlük" kadar yakın bir sözcüktür "umut" ve şiirdir duygularımızdan sayfalara yansıyan.. ve "soloyin"in şiiridir güzel bir gelecek vaadeden...
kutluyorum emeğinizi ve yüreğinizi konu ve anlatım çok güzeldi şiir,umut ve sevgiyle
Yalnızlığın gidişi olsun bu şiir Tat vermez oldu onun arkadaşlığı İzinsiz gelme buralara bir daha Usandı bu gönül yoklukla savaşmaya
Mutluluğun adı olsun bu şiir Koyu kıvamdaki kasvete inat Hoşluğun ve coşkunun verdiği huzur Yürekten isteyen herkese yoldur *********************************************** yolumuz mutluluk dolsun ve bu şiiri yazan kaleme selam olsun sevgilerimle NeNa
herşeyin yeniden başlangıcı olsun hayat şairin yüreğinde... ya da yok yok... herşeyin yeniden başlangıcı olsun şairin yüreğinde aşk... belkide böylesi daha güzel... herşeyin başlangıcı olsun şairin yüreğinde hayat ve aşk...
umudunu dik tutan kaleme saygılar...
şiir zaten su gibi aktı... şiir için birşey demiyorum...
hoşdur dost' selam vermek hoştur insan olduğunu hatırlamak hoştur hoşça sohbet dost meclisinde hoştur maviye umutla bakmak eğer sol yanımızda biraz ümidimiz kalmışsa hoştur yarınlara el sallamak kucaklamak nasılsa emekleme dönemini atlattık hoştur artık emin adımlarla yürümek,kırlarda koşmak...
TEBRİKLER şairem... her zaman keyifle okuduğum paylaşımlarınızın bir yenisini daha okumak mutluluk verici... sevgimle... maviler yüreğinize...
Kutlamaktan öte iletim.
Sevgiyle..