Osmanlının son demi karadan kara imiş Yoksulluk Milletimin bağrında yara imiş
Bir güneş ki Atatürk; yurda doğmuş Samsun’dan Yedi düvel düşmanlar hoşlanmamış hiç bundan Yurdumuzun dört yanı işgal de olduğundan
İyi ki yüzyıl önce gelmiş büyük Atatürk Emperyalist emeli çelmiş büyük Atatürk.. - Yüzyıllık bir süreçte uğraşanı çok olmuş Gönüllerde taht kurmuş istemeyen yok olmuş
Bir güneş ki Atatürk; çağlara ışık saçar Dostları hep övünür düşmanı kalır naçar Gün geçtikçe sevgisi kilitli gönül açar
İyi ki yüzyıl önce gelmiş büyük Atatürk Milletimin bahtına gülmüş büyük Atatürk.. - O günleri düşünüp hatırla lütfen dünü Türklüğünün uğruna vermiş bütün ömrünü
Bir güneş ki Atatürk; çamur atan eksilmez Damga vurmuş tarihe tozlar mermerden silmez Dünya O’nu bilir de yazık ki hain bilmez
İyi ki yüzyıl önce gelmiş büyük Atatürk Düzeni desiseyi silmiş büyük Atatürk.. - Atatürk’ün olması büyük şansımız bizim Öylesine bir deha geri gelmez azizim
Bir güneş ki Atatürk; parıl parıl parlıyor Volkan olmuş sevgisi içimiz de harlıyor Arada birkaç kaçık arkasından hırlıyor
İyi ki yüzyıl önce gelmiş büyük Atatürk Yüzyıl önce bu günü bilmiş büyük Atatürk.. - O’nun ile değişmiş Türk’ün alın yazısı İçine sindiremez bin yıl geçse bazısı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Güneş ki..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Güneş ki..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atatürk'ü anlamak için en az onun gibi düşünmek lazım.İlke ve inkılaplarını benimsemek lazım .. aydın olmak vatan sevgisiyle dolu olmak lazım..
Herkes onu anlayamaz anlatamaz onu sevmek lazım... Dünya sevdi saydı bizler bağrımıza bastık ama yobazlar cirit atıyor bu topraklarda.Onlara sevdiremedik haklılar bugün İngiliz tohumu olmadılar Atatürk sayesinde ..
saygı ve minnetle anıyoruz büyük l dünya liderimizi.
Gönül sevmezse, Yürek çoşmazsa böylesine güzel bir şiir yazılabilir mi hiç. Kurbanım sana; İnsanlığına. yüreğine kalemine Hele bu ATATÜRK sevgine... GARDAŞIM BENİM...
İyi ki yüzyıl önce gelmiş büyük Atatürk Yüzyıl önce bu günü bilmiş büyük Atatürk.. - O’nun ile değişmiş Türk’ün alın yazısı İçine sindiremez bin yıl geçse bazısı..
GÜZEL BİR ŞİİRDİ. BEĞENİYLE OKUDUM. ŞAİRİMİ KUTLUYORUM...
Merhabalar Değerli Şairimiz Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun.
Bu gün 10 kasım Gelmez Cihana bir daha böyle bir LİDER Bu Milletin RUHUNU en iyi ATATÜRK anladı. ""Karanlığa Güneştir ATATÜRK"" Ruhu ŞAD Mekanı Cennet olsun.
Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.
Bir güneş ki, yaklaşık bir asırdır ülkemizi aydınlatıyor ve tüm hainler ve Türk dostlarını da ayırt etmeden ısıtıyor... Allah Başkomutanımız ve asrın ve de asırların lideri Atatürk'ümüz den razı olsun. tebrikler ve saygılarımla...
Atamız için ne yapsak az. Bizim de elimizden gelen bu..
Çatlayanlar patlayanlar var mı var. Güneş balçıkla sıvanamaz..
Gün geçtikçe daha çok parlıyor. Anıtkabire gelenlerin sayısı her yıl daha da artıyor. * Atam biri vardı ki küfürbaz mı küfürbaz Akşam sabah çıkardı veriyordu halka gaz.. - Görenler derlerdi ki tam da Mazhar Osmanlık ........... * demek istiyorum..
Herkes onu anlayamaz anlatamaz onu sevmek lazım...
Dünya sevdi saydı bizler bağrımıza bastık ama yobazlar cirit atıyor bu topraklarda.Onlara sevdiremedik haklılar bugün İngiliz tohumu olmadılar Atatürk sayesinde ..
saygı ve minnetle anıyoruz büyük l dünya liderimizi.
Ruhu şad mekanı cennet olsun