Bedri Tokul derler adamın hası Bir kel kafa güler yüzden ibaret Ömür boyu adam kalmak davası Dostluğa bakışan gözden ibaret.. - Yaradan adama yetenek vermiş Haseti kibiri kalpten gidermiş Gönlünün içini kâğıda sermiş Bal kaymak dökülen sözden ibaret.. - Minnet etmez üçe aramaz beşi Adam gibi adamlığın güneşi Arasan cihanda bulunmaz eşi İçi dışı aynı özden ibaret.. - Gönül adamıdır saygın bir kişi Hileyle haramla olamaz işi Aile: bir kendi muhterem eşi Evli oğul iki kızdan ibaret.. - Ülke sorununa parmağı banar Ayrılığa gelmez yüreği kanar Dostluk çerağında yanar ha yanar İsten pastan ırak közden ibaret.. - Düşünür bayrağın şeref şanını Sever vatanını verir canını Yurdunun uğruna döker kanını Ata’nın çizdiği izden ibaret.. - Vatan evladıdır Anadolu’da Isparta Amasya ya da Bolu’da Patnos’ta kartaldır şahin Kulu’da Yiğit yüreğinde gizden ibaret.. - İnsan insanlığı kolay bulmuyor Ellerin gönlünde yer de almıyor Ayrımız gayrımız zinhar olmuyor Senlik benlik yoktur “BİZDEN” ibaret.. - Suat Zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“BİZDEN” İbaret.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“BİZDEN” İbaret.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairimiz. Güzel Eserinizi,canı gönülden kutlar,Tebrik ederim. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. ................................... Selam ve Duâ ile.
bu kadar hasret dolu, bu kadar duru söylem halk ozanlarında vardır ancak çok değerli bedri abim için böylesi güzel satırlar olunca benim için de daha anlamlı şiiriniz en yürekten duygularımla kutluyorum
Vermidon mu? Ne vermidonu. Bu şiir beni iyi eder işte... Şu yüreğe. Şu dostluğa, Şu gönlün güzelliğine , Şu kalemin kıvraklığına bakar mısınız? Sağ ol SUAT Sağ ol Gardaşım. Kel de kurban olsun sana bende... Öptüm gözlerinden, yüreğinden, kaleminden.
kutluyorum Üstadım,Dua ve selamlarımla.