Bu ne ızdırap bu ne huzur bozgunu Kelimeler sustu dil sustu Naftalin koktu boğazım Heyhat bu ne sessizlik Durmuş dinliyor zaman.!
Bu ne zıtlık Çöl kumunda diz çökmüş fırtına Yoksa umarsızlık mı Güneş sofrasını dağıtıyor ayaz Görmezlikten gelme hazan Dilimde yangın Izdırap düşmüş firtınaya ağlıyor kar.!
Nostaljik nevbahar ne kadar yazar Hey gidi günler hey Dile kement vurmuşsa kasım rüzgarı.!
Gözleri kapatan siyahgece Neden hep saklanır Rüya ardına binbir gece masalı Bak nasıl da anlatıyor Buluttan süzülen her damla tek satır.!
Hani vardır ya Ah dersin vah dersin Elim sende deyip bir taraftan kaçarsın Nedense birden akla oturur Güneş bozgunu bozkır insanlar Susarsın susarsın Susmayı öğretir cebinde ki metelik.!
Bağışla beni eylül Mavi geceler geliyor aklıma Rapunzelin saçları mı kesildi Pembeler giymiş düşler ayak altında Yok yok O halde suçlu sensin Burnun çok uzuyor pinokyo.!
Yaşamın ortasında durdum Toprakta kalmamış yağmur kokusu Durdum utancın tam ortasında Arıyorum kayıp yarımı Dün yarından korkar olmuş Soruların çengelinde tek cevap Yalan dolan gösteriş ortalıkta Durmuş dinliyor zaman.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Durmuş Dinliyor Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Durmuş Dinliyor Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık usta
_______________________________________Selamlar