Ah sevgili bir tebessümün Ne kadar değerli olduğunu bilemezsin. Çölde kalmışa bir damla su kışa mahkum olmuş güvercine bir avuç ekmek kırıntısı sevgiliye,buğulu cama çizilmiş gülücük emojisi hep bir tebessüm görme umudunda cümle alemin isteği umutsuz bu bekleyiş hep tek rakam tesellisi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tebessüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tebessüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizin sesi kaleminizden mısralara yansımış her zamanki gibi akıcı duygu yoğunluğuyla yazılmış eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Geleceğin umut vaad etmemesi ya da her gün yaşanan olumsuzluklar, içinde olun ya da olmayın. ..Herkesi etkiliyor...Mutlaka güzel şeyer de oluyor oluyor ama nedense kötüler ve kötülükler bir adım önde....Ya da pek çok şey bilinçli olarak çarpıtılıyor...En basit haliyle, meteorolojik bir hadise o kadar sündürülerek veriliyor ki sanal ortamda zannedersiniz bir saniye içinde kıyamet kopacak...Hal böyle olunca, şüphecilik yaşamsal bir davranışa bu duygu sistemi de doğrudan asık çehrelere sebep oluyor....Tebessüm ise "Güneşi görmek için canını ortaya koyan KARDELEN..."
bu şiir insana kitap yazdırır....Teşekkürler öğretmenim...