Bilsen nasıl özledim duymayı sözlerini Özlemek bende sarılmak koklamaktı Gözlerine bakınca görmekti yüreğini O tatlı dilin var ya dünya Cenneti Kalbim senin yerin diyebilmekti Bakıpta sana kanamamaktı Zaman su gibi aktı geçti Seninle bir gün bile ömre bedeldi, canımın içi.
Geldiğinde ayrılığın hüzünlü v a k t i Şimşekler çaktı beynimde Ağlarken görme sen diye Bent çektim gözlerime Tutmak istedim o an ellerini Hiç bırakmayacak gibi, canımın içi.
Ayrılırken yanından uzun uzun baktım Gözlerini kaçırdın hemen anladım Kalbin ağlıyordu biliyorum gidişime Hüzünlenince yüreğim aktım işte Dua ediyordum kanayan yüreğimle Gitmek değildi benim ki, beden gitse ne olur ki Aklım sende, kalbim kalbindeydi, canımın içi.
Bir sancı var yine kalbimde Düşünüyorum özlemle Belki yanımda olsan Sancılanmazdı yüreğim Tekrar sarılamamak var ya Kalamamak sonsuza kadar yanında Cehenneme düşmek kadar beterdi Ömrüm ömrüne bunca yıl hasret geçti Sözünün özüne, gözünün bebeğine Sesinin tınısına yüzünün gamzesine En önemlisi de gül kokuna...canımın içi.
Sevgili çok seviyorum özlüyorum Sana duygularımı avaz avaz yazarken Yaşarken sensizliği içimin en içinde Yaşıyorsun hissediyorum bensizliği sende Her şeye rağmen ben sendeyim sende bende Unutma, unutama, unutmayı bile deneme beni Mahşere kadar unutmayacağım bende seni...canımın içi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIMIN TA İÇİSİN SEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIMIN TA İÇİSİN SEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.