Kaç soru peşinden Çıkış alırsın Benliğine uzanan Arapsaçına tutsak! Soru belirir başucunda Susmak yasak!
Neyim-Kimim?! Kaç soru geçti aklından Benliğinden, kafandan Sordun mu hiç; Çok gerekli miyim evrene? Yoksa, yitik yanıtlara gebe, Olmazlığında (mı?) saklı gene Olmazsam karmaşasında Dünya dönmez; (mi?) ne!?
Sarmadan Özbenliğini, Korkular(ın)a mayın döşe! Arkasına bakmadan umarsız Önüne katarak umutları, Arkasında özlemlerin heybesi Dönüp dönecek Döpdönecek dünya yine!
Kara tablonu yırtacaksın Şairimsin sen, hep öyle kal! Bırak sözcüklerin kanadında Şiir uçuralım biz Konalım gerçeğe! Dönen dönsün, yine!
Sözüm vardı, geldim, Sıra sende; Bir mezarlık yer aç Anne! Dönen dönsün, Döpdönsün! Ne gam, ne solfej, Merhaba Anne!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dönen Döner Döpdöner. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dönen Döner Döpdöner. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olumlu, olumsuz yorumları ille de cevaplamak hiç tarzım değil,fakat şiirini ve eleştirini okuduktan sonra kendime bir kereliğinede olsa ayrıcalık tanıyorum.Sizli bizli hitap şekli bencede yapmacık kalıyor özelliklede bir paylaşım içerisindeysek.Kaleminiz çok güçlü izninle bende sana usta diye hitap etmek isterim.Sevgiyle.