(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kutlarım sevgili hocam bu az öz ama içinde çok büyük toplumsal sorunumuza parmak basan konuyu işlediginiz için.güzel bir anlatımdı ve gerçekleri barındıran bu günümüzün türkiyemizin en büyük sorunu degilmi üniversiteyi bitirip sonra dediginiz gibi köşe kapmaca oynamak.zor hocam gerçektende çok zor.sevgiyle kalın.......
köşeleri kapanlar daha önce köşelere sahip olanların yiğen kuzen veya bilimum akrabaları oluyor...üniversiteden önce bunlardan birer tane edinmek lazım sanırım...yine inceden sitemlerle düşündürdünüz bizi sevgili çınar...tebrikler şiirinize...saygı ev sevgiyle kalın...
...kanayan yarama bastınız değerli abim...inan her köşe tutulmuş...biz ortada köşesiz kaldık...ölümde zaten ortalarda kol geziyor...korumak lazımda nasıl....mümkünü yok olmayana çok azı düşüyor...selam ile...
Oooof.Tam bir yürek yarası(Ben de diplomalı bir esnafım) Okuyanları bırakın,okumayanlar tutuyor köşeleri hocam. Hamili kart yakınımdır'ı kapan hemen köşe sahibi.Kutlarım anlamlı dizelerinizi.Yüreğinize sağlık.Selam ve Saygılar...
Biz bir şey yapamıyoruz değerli evlatlarımıza ama el adamı nasılda kapıyor alıyor bu değerleri elimizden,Vatanına milletine faydalı olmayı düşlerken kendini buluyor yaban ellerde..Ne yapsınlar sahipsiz kaldı evlatlarımız,boşuna okudular vatanları için,okudularda onlara sahip çıkan olmadı yazık çok yazık.Ne cevherlerimizi aldılar böylelikle almayada devam edecekler bu gidişle..Sağol kardeş yürek..