Prensesler kurbağa öpmeye çabalıyor Karanlığın ortasında Şişen kurbağalar Prens olamadan Kaplumbağa ya dönüşüyor Karanlığa Sakladıkları çirkin yüzleriyle
Masal bu ya Eskiyen şövalyeler Terk ediyor hikayeyi Yel değirmenleri zamanına Sessizce Artlarında bıraktıkları Masal işte! Geceleri Ayakta uyutulanlara…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yani! Şiyiri… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yani! Şiyiri… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan sevdasına da acısına da değer vermeli. Dile getirip yazamıyorsan yaşa gitsin. Hani şu özenti denen hastalık tuttu mu insanı onu kendisinden başkası iyilestiremez.
Hızlı koşma zamanı ve insana şiire şaire inancın halkasından bir halka daha kopartma zamanı...gecenin sıfır vakti Tam isabet ..uzun zaman sonra sizi sayfamda görmek güzel .. Teşekkür ederim
Ben şiiriniz okuduğumda; şiirlere yapılan kıyımları anlatıyordu kaleminiz sanki adeta... Ve üstelik bu kıyımlar kendi kalemlerimizden bilinçsizce, ya da bilinçli ama olan şiirlere oluyor ne yazık ki diyorum. Daha söylenecek çok şey var belki ama ben burada noktalıyayım en iyisi. Ne güzel bir ironi dokunuştu değerli hocam, naifçe bir anlatımdı. Sonsuz saygımla...
İyi bir gönderme var şiyirde, ama kim üstüne alır onu bilmem, şayir olmak için sadece gerçekler mi yazılmalıdır, gerçekler o kadar acı ki bazen insan masallara sığınıyor. Hani size de öyle kötü bir eleştirim olmadı ama nedense üstüme alındım belki de masallarla dizelerimi süslediğim içindir. Aslında 2013 de yayınladığım bir şiirden 2 bölümle ispatlıyorum üstüme alınma sebebimi:))
MASALDAN DÜŞEN ŞİİRLERİM Masal üflermiş annem sararken kundağıma Güle meftun bülbülün bitimsiz tutkusundan Bin bir gece düşünü sürermiş dudağıma Serpermiş üzerime yüz yıllık uykusundan
Onun için belki de şiirim masal gibi Gezerim Anka ile aşarım Kaf dağından Sanki benim göklerin vazgeçilmez sahibi Kudretini kaparım hanların otağından. ........... ...........
Sözümüz masaldan düşen şiirlere değildi Afet hanım olamazda Üstünüze alınmayınız Sözümüz Kelime cambazlığıyla Kendi masalını! Yalan bir kurgu düzeneğinde yazmaya çabalayan soytarılara dır
Gönlüne ve duygularına sağlık...
Şahane bir şiir beğenerek okudum…
...............................................Saygı ve selamlar..