Gönlüm bir yudum suya hasret, Dipsiz kuyulara düştüm! Yüreğim pare pare, Başım dumanlı, Gönlüm bir hoş, Sen gittin gideli ey yar..!
Bir zamanlar söz vermiştin! Beni bırakıp hiçbir yere, gitmeyecektin, Nefesin nefesim olacak, Yüreğime akacak can bulacaktık! Nerde kaldı verdiğin sözler, Söyle bana ey yar..?
Sen gideli beş yıl oldu. Ne baharlar yazlar geldi geçti! Gonca gülü andıran, Gülüsün geldikçe akla, Baharım kışa döner de Gönlüm sus pus olur ey yar..!
Kimseleri koyamadım, Senin yerine..! Hala dudaklarım da yanar, Dudaklarının alevi! Tenim de hala buram buram Tenin kokar, ey yar..!
Ama biliyorum bir gün, Saçlarıma ak düşse de Esen rüzgar da savrulan toprak, Gönlüne, gönlümü işleyecek..! Işte o gün geldiğinde kuruyan pınarlarım Senle coşacak ey yar..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY YAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY YAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'Sen gideli beş yıl oldu. Ne baharlar yazlar geldi geçti! Gonca gülü andıran, Gülüsün geldikçe akla, Baharım kışa döner de Gönlüm sus pus olur ey yar..!'