(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOĞA DİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOĞA DİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dengesiz kentleşme ve sanayileşme doğamızın dengesini gerçekten de çok bozdu ve hala da büyük bir hızla dur durak bilmeden de bozmaya devam etmekte ve bunun önüne de geçilmezse biz o kekik kokularını bir daha asla koklayamayabiliriz , umarım insanlarımız farkederler de ona göre önlemlerini alır diye umut ediyorum...
ÇOk güzeldi şiirin arkadaşım, sevgilerimle...
Guldane Dal tarafından 6/20/2008 11:57:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her birisinin ayrı bir güzelliği, ayrı bir zarafeti var. Nasıl mest etmesin ki insan olan insanı. daha doğrusu doğanın tamamı. Yüreğinde birazcık sevgi olan bunları görecektir zaten. şair ise gören ve duyandır. İşte bu noktada yakalanmış harika bir şiir okudum. Kutluyorum dost kalem. başarılar dilerim.
Sana sağlık şifa sunar
Betonu az yere gitsen
Her tarafı kekik kokar
gittim...gerçekten kekik kokuyodu...doya doya soludum...
yüreğine sağlık...