Pİ’yi sordu sunucu yarışma arasında Pİs bir ışık fırladı gözünün karasında Ya bir şey öğrenmemiş ya öğrenmiş unutmuş Derslerini bırakıp sosyal medyayı tutmuş Rezil olmuş misafir boş vermiş ya mekteBİ Umursamaz bir tavrı kaldırıyor mezheBİ.
Pİnti dedi sunucu kelime anlamı ne Pİmpirikli misafir bulamamış bahane Cimri dense bilirdi kelime haznesi dar Olimpik havuz nerde bebek küveti kadar Üçüncü yanlış cevap konuk elendi taBİ Çekildi biraz mahcup birazcık da asaBİ.
Pİrana nerde yaşar? Yeni konuğa sordu Pİli bitti aniden cevap vermek çok zordu Okumamış anlarız belgesele bakmamış Aşktan modadan başka hiçbir şeyi takmamış. Anladık ki gidecek bunun da delik ceBİ Nasıl ömür yaşamış bir şey bilmiyor harBİ.
Pİ nin yaşamı filmi hangi ülkeye ait Pİyangodan o çıktı misafir oldu ifrit Kavga dövüş olmazsa asla izlemem filmi Nerede nasıl demem bilmem kimin çekimi Daha neler soruldu bilinmedi bittaBİ Uğurladı sunucu bu kadarmış nasiBİ.
Arel rumuzlu üyenin “Pi Şeyler” adlı farklı bir şiiri vardı, onun kadar çok kelime kullanamadım ama “pi” ile başlayan “bi” ile yumuşatarak biten bir şiir yazdım. Tabi ki çizgimi bozmadan sosyal bir yaraya dokundurarak… Yazık gençlerimize işe yarar hiçbir şey öğrenmeden, öğretilmeden yetişiyorlar, sonuç; üniversite sınavında 500 bine yakın sıfır çekmiş öğrenci, yazık çok yazık…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pİ ŞEYLER - AREL'E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pİ ŞEYLER - AREL'E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir ve teknik sandığını okumamanın zararı ortada. Ben biraz haylaz kalemim napim susamıyorum duramıyorum. Siz benim ne demek istediğimi biliyorsunuz kartanem.Az moral bulmak için kendimi iyi hissedince o günkü şiirlere bakıyorum okunacak şiir okunmuyor olunmayacak şiir maşallah müthiş harika olsun bakalım o vakit sustum Sağlığımı kaybettim artık
Sen çok yaşa e miii. Bu durumlara ben de çok üzülüyorum. Ya yarışma heyecanı ya da sizin dediğiniz gibi sosyal medya dışında hiçbir şeyle ilgilenmemiş bu Pi'ler. Yoksa ineğin yavrusuna oğlak der mi ayol)))
Aynen arkadaşım, bizim zamanımızda ilkokul şimdi neredeyse üniversiteye yetişir durumda. Çünki o yarışmalara çıkanların çoğu üniversiteli. Basit bir problemi çözemiyor çocuk. Çarpım, bölme, hele dört işlemi hak getire ben demiyorum, uzmanlar diyor.
Aynı yarışmayı izlemişiz arkadaşım haberlerde de görüyoruz ben ilkokulda öğrendiklerimi hala unutmadım, unutulmuyor insanlar daha ülkemizin hangi yarım kürede olduğunu bilmiyorlar . Sevgilerimle...
Duyayarlı şairem malesef ülkemizde eğitime fazla yatırım yapılmıyor Ïnsana yapılan yatırım gelecekteki en kârlı yatırımdır Eğitimsiz insan kurak toprak gibi yeşermeyen cılız kalan verimsiz az üreten
Bana özellikle yaptırılmıyor gibi geliyor öğretmenlerin eli kolu bağlı, hak etmeyen de geçiyor, okumak istemeyen de bir diploma alıyor ama sonra en basit sorularda bile şaşıp kalıyorlar. Teşekkürler ziyaretinize.
Hem hece, hem kafiye olacak. Hem de biraz dokunacak. Peki nasıl olacak bütün bunlar? Hecenin Sultanı benim hemşehrim yazarsa işte böyle güzel bir şiir olacak... Saygılarımla Bacım.
Aslında daha çok pi ile başlayan kelime bulmuştum ama heceye uygulamak zordu, şiirinizden esinlendim yazmaya çalıştım beğendiyseniz ne mutlu saygılarımla.
olsun bakalım o vakit sustum
Sağlığımı kaybettim artık
SİZİ SEVİYORUM KAR TANEM