......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Duyguları anlatan şiiri beğenerek okudum…
Okunan şiir güzellikler sunar…
............................................ Saygı ve selamlar..