.............................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Evlenelim dedim.
Dünyada bundan daha masum bir istek yok.
Ama o..
O korkuyor artık benden..
İstemiyor Beraber yaşlanmayı..
Artık bittik biz..
Biz mi? Kalmadı öyle bir tabir..
Bu benim hayatımı çok yıktı.
Bir çok sefer, ve en kötüsü daha da yıkacak..
Defalarca düşeceğim,kalkmam zor olacak..
Tek başıma ellerim parçalanacak..
GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM SAMİMİ BİR ANLATIMDI