......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Kaleminiz susmasın ve güzel gönlünüz şen olsun...
........................................... Saygı ve selamlar..